op vakantie geweest

wij zijn er even heerlijk tussen uit geweest met z'n 3-tjes! voor wie nog eens naar een leuk bungalowpark wil voor weinig.. coldenhove van landall is echt top! ;)

takken zoeken in het bos...en die waren er genoeg :D

beestjes aan de kant van de weg...

bij elke telefoon stopte ik even om te 'bellen naar oma'

samen met mama...

hier besloot ik midden op de hei dat ik liever wilde spelen op deze weg.... haha heeft wat moeite gekost om uit te leggen dat dat niet helemaal de juiste plek er voor was

we hebben echt een heerlijke week gehad!!  
groetjes josé mv yara

Wat een leuke foto's en wat een mooie meid, Yara!

Coldenhove is inderdaad een erg leuk park, wij zijn in december geweest. Je bent echt helemaal op vakantie daar en de huisjes zijn super! Modern en ruim.

Ik las een tijdje terug een berichtje van iemand (weet niet meer wie) dat ze Landal helemaal niks vond. Maar het hangt echt veel van het park zelf af heb ik gemerkt.
We zijn ook op Texel geweest (Beach park) en dat was ook geweldig. En we zijn in Hoog Vaals geweest en dat vonden we 3x niks! Het was oud, vies, stonk er en het was klein. En dat we de hele week regen   hadden hielp ook niet mee, maar daar kan Landal natuurlijk niks aan doen.

Nou genoeg gepromoot. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Groetjes,
Ellen mv Julian

bedankt voor jullie lieve reacties!

het park is echt een aanrader idd, ze hebben een fantastische binnenspeeltuin (die nu verbouwt werd maar zelfs nu al leuk) een megaspring kussen midden in de speeltuin en overal leuke kleine speeltuintjes! en het stikt er van de konijnen en eekhoorntjes

yara liep vanmorgen met een weekendtas te sjouwen en te verkondigen dat ze op reis ging! dus ook haar is het uitstekend bevallen, van het najaar gaan we weer een weekje!

groetjes josé

Leuke foto's!! Ze heeft ervan genoten zo te zien! Wij zijn ook op Coldenhove geweest en waren er ook zeer over te spreken (behalve dan het zwembad, daar vond ik persoonlijk niet zo heel veel aan voor de kleintjes en iets grotere kindjes).

Maar huisje en park verder: super!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan