op vakantie in Indonesië

Dag, dames..
Ik wil via deze weg wat meer te weten komen over vakanties met hele jonge kids.
Ik ben nu zwanger van mijn eerste, die op 24 maart verwacht wordt.
In juni gaan we met de familie (10 pesonen) op vakantie naar Indonesië. dat is het geboorteland van mijn schoonmoeder.
Hebben er dames ervaring met het meenemen van een jong kindje naar een zeer warm (oosters) land??
We gaan naar Bali, waar ik al 2x eerder geweest ben en ook het hotel is bekend.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes van Michaëla
 
hallo....ik heb geen ervaring met het op vacantie gaan met een baby naar een warm land maar wel met het vliegen....

toen onze dochter 3 maanden was zijn we naar een bruiloft van familie in canada gegaan, en dat ging super......we hadden een plek gereserveerd met een kinderbedje in het vliegtuig....en daar kon ze lekker in liggen....er zijn maar een paar van die plekken dus informeer ernaar bij de maatschappij waarmee je vliegt.
Bij start en landing en bij veel turbulentie mogen kinderen niet in de bedjes liggen.
maar het is ons goed bevallen ...zouden het zo weer doen.
succes met de voorbereidingen en fijne vavcantie
 
Hoi,

Wij zijn net terug van een maand Bali met onze zoon Justin. Hij was op het moment van vertrek net één jaar. Vliegreis ging prima. Bij aankomst op schiphol bleek dat wij 10 kilo bagage mee mochten nemen.
Op Bali kan je alles kopen op het gebied van babyspullen. Wij zaten in Sanur, Sanur Beach Hotel en bij Hardy's, ongeveer 20 minuten lopen van het hotel, kan je alles kopen van luiers, babyvoeding in potjes, poedermelk, pap, noem maar op. Ook in Kuta en in Denpasar zijn filialen van Hardy's, gewoon even vragen bij de hostess of de receptie van het hotel.

Het vliegen was erg fijn, wij vlogen met Singapore Airlines, personeel is erg lief voor kinderen. Vraag wel een basinet voor de baby. Lekker voor je kindje om te liggen en heerlijk voor jezelf om je handen even vrij te hebben.

Geniet van je reis en je baby. Fijne bevalling.

Groetjes,
Yvonne en Justin
 
Terug
Bovenaan