Op vakantie in Turkije, Italie,...

Hallo,

Wij zouden graag op vakantie willen gaan maar weten niet waarheen.
We willen een kindvriendelijk hotel, mooi weer en niet te lang vliegen liefst nog vanuit Eindhoven vliegen.
Naar Turkije of Italie of zo.
Hebben jullie hierover tips of negatief reisadvies.
Waar is het mooi in turkije en waar is het mooi in Italie, want we willen ook nog graag eens gaan winkelen om mooie kinderkleding te kopen.
Mijn dochtertje is nu 24 maand en zelf ben ik tegen die tijd dan wel zwanger hoop ik.
Dus het moet wel veilig zijn voor ons, geen rare ziekten of zo.
Kunnen jullie mij helpen want anders moeten we drie weken in onze achtertuin zitten en daar heb ik ook niet veel zin in.

Alvast bedankt.
Groetjes Vanessa
 
Hallo Vanessa,

Ik ben een keer naar Turkije geweest, maar dat is mij slecht bevallen. In zo'n all-in hotel gezeten waar de kwaliteit van het eten bar slecht was.

Wat wel heel erg goed bevallen is, is Corfu (Griekenland) en dan met Kidsworld. Die hebben een lokatie midden op het eiland met een groot aquapark erbij met glijbanen enzo. Ze hebben er veel toestellen en badjes voor kleine kinderen. Als je (all-in) in de appartementen verblijft mag je elke dag gratis er naar toe, het ligt er tegenaan, dus hekje doorlopen en je bent er.
Ze hebben ook babyfoons met zeer groot bereik die je kan lenen, dus als de kleine op bed ligt kun je samen lekker borrelen. Qua winkeltjes is er op het terrein niets, maar wel in Corfu stad. Gaat paar keer per dag busje naar toe (ong. 10 a 15 minuten rijden). Super gezellig stadje met heel veel snuisterij winkeltjes.
Verder hebben ze elke dag animatie voor de kinderen en 's avonds kinderdisco. Bij het buffet is een kinderhoek met patatjes enzo.

Je kunt op www.kidsworld.to kijken wat het aanbod is, ik geloof dat ze ook naar Turkije gaan.
 
Hoi, wij zijn met ons zoontje van 23 maanden al 2 keer naar Mallorca geweest en dat is ons goed bevallen. De eerste keer was hij pas 10 maanden en van de 2e keer zijn we net terug. Het is maar 2 uur vliegen, de kans op zon is groot en de meeste hotels zijn goed ingesteld op kinderen met mini clubs etc. En wat jezelf betreft, maakt niet zo heel veel uit waar je naar toe gaat als er wat gebeurd zorg dan dat je in een prive kliniek terecht komt. Daar is de zorg vergelijkbaar met hier. Prettige vakantie!!!
 
Hi

ben zelf toen ik nog vrijgezel was naar Turkije geweest, was ook all in, maar heb merendeel in gewone restaurants gegeten, het was gewoon niet lekker in het hotel, smakeloos. Weet ook niet wanneer je wilt gaan, maar zorg dan wel dat er airco enzo is, het kan wel erg heet worden. Heb bovendien een reportage gezien over all-in hotel in turkije, mensen die ziek terug kwamen omdat het zwemwater gewoon erg vies was, ik zou zelf eigenlijk niet met mijn kind erheen gaan, misschien als hij wat groter is. Wij gaan zelf naar Italie, het is een op en top kindvriendelijk land, het eten is er heerlijk en ook wij vinden het er erg leuk. het is warm, maar niet te gek heet. En het is er hygienischer dan bv turkije. Bovendien is Italie met de auto goed te doen, je wilt niet weten wat voor een spullen we mee nemen. maar goed, succes in elk geval met je keuze, enne vast prettige vakantie.

groet,
lia

 
Terug
Bovenaan