Op vakantie met 2 campingbedjes?

Beste mama's,

Ik zit met een vraag waar ik niet zo goed uit kom. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een oplossing. We willen deze zomer graag op vakantie naar een bungalowpark. We hebben 2 kinderen die allebei nog in een campingbedje slapen. Ik heb bij verschillende parken gekeken maar de slaapkamers zien er erg krap uit en een bedje gaat echt niet passen. Heb zelfs verschillende parken gemaild maar tot nu toe kwam daar ook niet echt een oplossing uit. Zijn er meer mama's die dit mee hebben gemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost?

Groetjes
 
Mijn ervaring is dat bij de meeste parken een kinderbedje + stoel aanwezig is en je er dan een bij kunt huren of dan zelf een extra meenemen. In ieder geval bij Landal en Centerparcs is dit het geval! Maar volgens mij bij nog veel meer parken?

Succes!

 
Wij gaan volgende maand naar centerparks met 6 volwassenen en 3 kindjes. we hebben via daar 2 campingbedjes kunnen regelen en kinderstoelen. Mijn zoontje slaapt altijd in een derian tentje, die kan je overal neerzetten. Zelfs op het bed. Dus je kan het wel regelen hoor!

Veel plezier daar!
 
Wij hebben destijds het campingbedje van de jongste (toen 5 maanden) in de woonkamer gezet. Ze sliep overdag in het grote bed tussen twee kussens en na haar laatste fles ging zij in het campingbed in de woonkamer en wij naar bed. Overdag hadden we zo ook meteen een box...

Maar dat is natuurlijk alleen te doen met een klein kindje......
 
Meestal kan je de bedden wel aan de kant schuiven. Misschien passen er dan wel twee bedjes in. Of de bedden op hun kant zetten.
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat er idd niet veel anders op zit dan de slaapkamer een beetje te verbouwen ;). We hebben dit al een keer gedaan toen de oudste een half jaar was. Niet optimaal maar het paste toen net. Het tentje is ook een goed idee omdat je dat op een bed (of waar dan ook) kan zetten! Helaas blijft de jongste niet meer tussen 2 kussen liggen dus dat is geen optie.
Maar ik blijf het een beetje gek vinden dat dit zo moeilijk is. Je zou toch denken dat er veel meer gezinnen zijn die met 2 kleine kindjes naar een huisje gaan?
 
Terug
Bovenaan