Op vakantie met 36 weken zwanger

Momenteel ben ik 36 weken zwanger en staan we op de camping. Dit bewust voor de andere 2 kids gedaan. Ze hebben het hier enorm naar hun zin. Alleen de laatste nachten slaap ik niet meer waardoor ik doodop ben. Kom niet meer tot rust en maak mezelf enorm gestresst. We blijven eigenlijk tot zondag maar wil het liefst morgen naar huis maar voel mij enorm schuldig naar de kinderen toe. We zitten op een half uurtje vanuit huis. Ik zit eraan te denken om ‘s avonds met man en kinderen thuis te gaan slapen en overdag naar de camping te gaan. We hebben tenslotte nog wel betaald tot zondag. Zou dit verwarrend zijn voor de kids (4 jaar)? En teveel gedoe?
 
Ik gok dat dit niet helemaal duidelijk is nee, maar goed ik ken je kinderen niet en sta niet in jouw schoenen maar het lijkt mij erg verwarrend. Is zelf thuis slapen anders een optie?
 
Hallo! Wij gaan over een paar weekjes naar de camping als ik 37 weken ben. Met dezelfde reden als jij al aangeeft als de andere kinderen het maar leuk hebben. Wij hebben afgesproken dat als ik niet fijn kan slapen, ik thuis ga slapen. Zie het als een speciaal één op één moment met papa! Zal niet vaker gebeuren dat zei alleen met papa gaan camperen ? succes, maak je niet te druk en denk goed aan jezelf!
 
Ik zou idd ook alleen thuis gaan slapen als je zo dichtbij huis zit. Je man red het toch wel alleen met de kinderen van 21.00-7.00? Als jij zorgt dat je er rond 7.00/7.30 weer bent, dan heb jij lekker een nacht kunnen slapen en ben je er weer met het ontbijt.
 
Ik zou dan kiezen of allemaal helemaal terug naar huis. Of wat hier al gezegd wordt alleen naar huis gaan. Of overdag wanneer je man even met de kids gaat spelen (in speeltuin of zwembad) even een dutje proberen te doen.. Maar misschien met uitleg over de baby en jouzelf dat ze het begrijpen dat je eerder naar huis gaat..
 
Ik denk niet dat het voor de kinderen heel verwarrend is. Die passen zich vaak makkelijker aan dan dat je denkt. En hallo, jij bent 36 weken zwanger, moet energie hebben om te bevallen. Om nog maar te zwijgen over de gebroken nachten die daarna komen. Je mag best even voor jezelf kiezen, dat komt je kids ook ten goede.
 
Ik zou ook lekker thuis gaan slapen! Maak er voor jezelf een verwenavondje van: voor het avond eten naar huis, lekker eten bestellen, filmpje, nagellakje (door een vriendin? :p), lang douchen met muziek aan en dan lekker slapen. Het klinkt als dè kans voor een verwenavondje voor jezelf!
Ik ken natuurlijk je situatie niet dus geen idee of het mogelijk is maar dit is mijn eerste gedachte..
 
Terug
Bovenaan