op vakantie met groot gezin

Hoi allemaal.
Wij zijn een samengesteld gezin met 6 kinderen in de leeftijd van 6 maanden tot 15 jaar.
Nu de vakantieperiode weer langzaam in zicht komt zijn we eens aan het rondkijken of het mogelijk is om op vakantie te gaan met zijn allen. Tot nu toe is het er nog niet van gekomen; gingen we of met zijn kids of met de mijne. Nu willen we ze allemaal meenemen. Alleen is dat financieel bijna niet te doen.
Hebben jullie tips????
 
Hallo,

Ik kom niet uit een groot gezin maar als we op vakantie gingen gingen er wel vaak andere mensen mee.
De leukste vakantie die ik me herinnern was dat er kennisen meegignen 6 kinderen 1jaar tot 11 jaar 4 volwassenen 2 auto's en 1, 6 persoonscaravan. gelachen joh.

Maar goed wat natuurlijk   scheelt is als je zelf kunt koken en dan geen boodschappen doen bij de camping of bungalow? winkel maar gewoon in de plaatselijke supermarkt.
Weet niet wat jullie gaan doen.
Orrienteer je van te voren welke leuke dingen om te doen er in de buurt zitten.
En kijk dan of je aan kortingsbonnen kunt komen.
Verder misschien koelbox in de auto en zelf ook blikjes en eten meenemen voor onderweg. Kunt natuurlijk wel een keer ergens gaan zitten maar met zo een groot gezin scheelt gewoon in de auto wat drinken denk ik toch al gauw 20 euro per keer.
En misschien zijn er ook wel gratis dingen te bedenken dagje naar het bos en dat soort dingen.
JE moet natuurlijk ook met de oudere kinderen rekening houden maar ik denk dat je van hun ook wel kunt verwachten dat ze weten dat met zo een grote groep op vakantie extra kosten met zich meebrnegt en dat er misschien iets minder dingen kunnen daardoor dan normaal.
Leg het ze ook gewoon uit.


 
Terug
Bovenaan