Op vakantie met kids van 19 en 5 maanden

<p>Hey!</p><p>In september gaan wij op vakantie in Italië vanwege het huwelijk van mijn zusje. Onze dochters zijn dan 19 en 5 maanden. Wij zijn zoekende naar hoe wij onze vakantie het beste invulling kunnen geven. Jullie advies is meer dan welkom :).</p><p>Vragen die wij hebben:</p><p>- Autoreis: in 2 dagen te doen? Hoe vaak zijn tussenstops met een peuter nodig? Hoe lang kun je max achter elkaar doorrijden?</p><p>- Wat te doen? Wat is haalbaar? Kun je bijvoorbeeld een hele dag op pad gaan, of moet je rekeninghouden met het middagslaapje? </p><p>- waar naartoe te gaan? Op een camping/huisje en daar heel de dag rond te hangen? (En waar moet zo'n camping/ huisje aan voldoen, bv verwarmd zwembad etc) of hotelkamer meer in de stad? </p><p> </p><p>Hoor graag wat jullie vakantie ervaringen en tips zijn! (Binnen/ buitenland, auto/vlieg vakantie/ cruise, etc)</p><p>Groetjes, Leonora </p><p> </p>
 
Hoi! Ik kan me zelf een pro noemen na 10x reizen binnen 2 jaar met een kleintje 
wel maar 1 maar goed blijft wen beetje het zelfde 
en heel toevallig heb ik ook een auto reis gemaakt met mijn dochter naar italie
Nu wil ik je niet bang maken maar de auto reis was het meest pittig terwijl ik bijv ook 10 uur gevlogen heb met mijn dochter 
na delen van de auto reis het duurt onwijs lang en dus moet je regelmatig stoppen onze dochter kreeg van het lange zitte last met poepen.
en je stopt wanneer je aanvoelt dat het gewoon te lang duurt voor de kleintjes 
ik zou toch echt vliegen adviseren mocht dit mogenlijk zijn
verder zou ik kiezen voor een lekker huisje / appartement / camping 
zo heb je lekker alle gemakken van een keukentje eigen ruimtes etc 
een hotel kamer is toch niet heel prettig met kinderen je kan je kont niet keren en als ze slapen kun je geen kant op 
en wat dutjes betreft gewoon even aan kijken kan me voor stellen dat je ook wat leuke dingen wilt gaan doen en je dus niet wilt vast pinnen aan middag dutjes thuis
Fijne vakantie ! 
 
Ha Nikki, dank je wel voor je reactie! We overwegen nu een periode te overnachten in een skidorp waar je all inclusive zit en Wel veel te doen hebt in het dorp :)
 
Terug
Bovenaan