op vakantie naar center parcs,,, wat neem je zoal mee????hihihihi

hoi hoi

hahahaha misschien een stomme vraag maar goed stel hem toch....

as maandag gaan voor een midweek naar center parcs de eemhof.

voor het eerst met sophie op vakantie... jummie het lijkt me zo leuk, lekker weg, de hele tijd samen met zijn drieen, lekker zwemmen met haar  ( ben benieuwd hoe ze dat vind), dinsdag met de hele familie (opa's oma's tantes en oom), sinterklaas vieren ..........
dus het wordt vast een geslaagde vakantie

maar nu bedenk ik me , wat moet je allemaal meenemen voor zo'n ukkie en hoeveel...

kleertjes, hydrofielluiers, zwembroekje, knuffels, boxkleed ed??

nu zit er veel in het huisje voor babies, zoals box en campingbedje en ook opgedekt,

maar zou dat wel goed zijn, bedoel schoon en veilig voor een uk van 12 weken, of kan je het beter zelf meenemen.

wie heeft er ervaring mee, en wat namen jullie allemaal zelf mee.??

alvast bedankt
liefs tobi

Bij ons was het bedje wat we besteld hadden, totaal ongeschikt, veel te diep en te groot (Lukas was pas 8 wk). Hij heeft dus op een nacht na in de wandelwagen geslapen, ik had daarvoor al het beddengoed meegenomen.

De bijbestelde box was niet in hoogte verstelbaar, dus ook veel te diep, daar heeft hij niet ingelegen. Wel in het wipstoeltje wat we zelf hebben mee genomen.

Wat heb je echt nodig (in mijn ogen)

Tummytub (zie ook zwemverhaal)
wandelwagen, met slaapspullen
maxicosi
wipstoelteje
voldoende hydrofielluiers
EVt. een kruik, misschien gebruk je die thuis niet maar je weet nooit hoe koud het daar is
Neem een of twee speeltjes mee, is meer dan genoeg

Ik ben ook geweest met kay..

Vond het een gore box (zo een met een net haha), dus neem een plate mee om in de box te leggen.
Campingbedje vond ik bij voorbaad al niks en had gewoon mijn eigen campingbedje meegenomen. Vond ik gewoon een frisser idee.

Neem een wipstoeltje mee en eventueel je badje.. Mijn vriend is met kay onder de douche gegaan, maar tis niet echt handig allemaal daar vanwege de kleine ruimtes.
Vergeet het badcapeje niet, en uiteraard kleine Sophie!!

Mocht je iets vergeten zijn is er altijd een winkeltje aanwezig waar je alles kunt kopen voor je kleine, dus geen gestress!!

Geniet van je heerlijke weekend en vooral van elkaar! het is zo leuk!!

Esmé mv kay

Hoi Toby,

Wij zijn 2 weken geleden naar Landal Greenparcs geweest, Tijs was toen 16 weken. Ik ben voor Tijs gewoon begonnen in de badkamer, vervolgens zijn slaapkamer en uiteindelijk de huiskamer en heb alles ingepakt wat ik zoal dagelijks voor hem nodig heb. En inderdaad er is altijd nog een winkel waar je alles kunt kopen wat je vergeten bent. Het campingbedje wat er stond zag er heel netjes uit! Bij ons zaten er alleen lakentjes bij, die er overigens ook zeer schoon uitzagen. Wel had ik zijn eigen beddengoed bij en een extra badlaken om nog tussen het matras en het beddengoed in te leggen. Dit ging heel goed.
Ik vind niet dat je kunt verwachten dat ze er dure boxen neerzetten die in hoogte verstel baar zijn e.d. Bij ons stond er ook één in het huisje met net. Ik had zowiezo al zijn boxkleed meegenomen, aangezien ik het niet fris zou vinden als er een in zou liggen waar ik weet niet hoeveel babies al op hadden gelegen. Maar er zat geen boxkleed in. Daarbij  kon ik hem ook een keer op de grond neerleggen.

Heel veel plezier en als ukkie het water net zo leuk vind als Tijs, wordt het helemaal geweldig. Tijs was wel doodop na 2 uurtjes subtropisch zwemparadijs, we hebben hem per keer dat we er waren alles bijelkaar opgeteld ongeveer een halfuurtje in het water gehad.

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan