hoi hoi
hahahaha misschien een stomme vraag maar goed stel hem toch....
as maandag gaan voor een midweek naar center parcs de eemhof.
voor het eerst met sophie op vakantie... jummie het lijkt me zo leuk, lekker weg, de hele tijd samen met zijn drieen, lekker zwemmen met haar ( ben benieuwd hoe ze dat vind), dinsdag met de hele familie (opa's oma's tantes en oom), sinterklaas vieren ..........
dus het wordt vast een geslaagde vakantie
maar nu bedenk ik me , wat moet je allemaal meenemen voor zo'n ukkie en hoeveel...
kleertjes, hydrofielluiers, zwembroekje, knuffels, boxkleed ed??
nu zit er veel in het huisje voor babies, zoals box en campingbedje en ook opgedekt,
maar zou dat wel goed zijn, bedoel schoon en veilig voor een uk van 12 weken, of kan je het beter zelf meenemen.
wie heeft er ervaring mee, en wat namen jullie allemaal zelf mee.??
alvast bedankt
liefs tobi
hahahaha misschien een stomme vraag maar goed stel hem toch....
as maandag gaan voor een midweek naar center parcs de eemhof.
voor het eerst met sophie op vakantie... jummie het lijkt me zo leuk, lekker weg, de hele tijd samen met zijn drieen, lekker zwemmen met haar ( ben benieuwd hoe ze dat vind), dinsdag met de hele familie (opa's oma's tantes en oom), sinterklaas vieren ..........
dus het wordt vast een geslaagde vakantie
maar nu bedenk ik me , wat moet je allemaal meenemen voor zo'n ukkie en hoeveel...
kleertjes, hydrofielluiers, zwembroekje, knuffels, boxkleed ed??
nu zit er veel in het huisje voor babies, zoals box en campingbedje en ook opgedekt,
maar zou dat wel goed zijn, bedoel schoon en veilig voor een uk van 12 weken, of kan je het beter zelf meenemen.
wie heeft er ervaring mee, en wat namen jullie allemaal zelf mee.??
alvast bedankt
liefs tobi