Op vakantie naar Nederland

Hoi
Wij zijn van plan om in feb of maart op vakantie te gaan naar Nederland met Mark.   We wonen in Canada en m'n man en ik hebben allebei nog veel familie in Nederland wonen.   Nou is m'n vraag, hoe zit dat in nederland met de autostoel?? tot hoeveel kilo gaat die?? en weet iemand ook of je die mee mag nemen in het vliegtuig?? en heeft iemand nog tips over vliegen met baby's??

Groetjes Liesbeth (mv Mark 20-7-06)

Het enige wat ik weet is dat je kinderstoel meer tot maanden dan tot kilo's gaat...
We hebben bv vandaag een "opvolgstoel" (wat klinkt dat gek haha) gekocht, waar hij pas vanaf 9 maanden in mag...ongeacht hoe zwaar hij is....

Verder kan ik je niet helpen. Wel leuk dat je hierheen komt... Hoewel het weer op het moment vreeeeeeeeeeeselijk is...

Liefs Annet

Hoi

ik heb een babystoel vanaf 9 kilo dat ze erin mogen
en vliegen ja hoor dat mag ik vond het ook eng maar viel 100% mee wel een gedoe :) hahaah al die spulletjes extra maar ja het kan dus wel

hoi liesbeth,
ik heb met mijn dochter van 20 maanden vaak gevlogen, en ook mijn zoontje van 5 maanden heeft gevlogen. De autostoel mag je gewoon meenemen in het vliegtuig en wordt niet als extra kilo's gerekend. Ik zou het nog wel even navragen bij je vliegmaatschappij want bij ELAL kan het anders zijn. Verder is er voor kinderen tot ong 10 maanden een bedje beschikbaar. Dit wordt gemonteerd aan het schot voor de voorste stoelen, is wankelig en klein maar wel handig met een baby!!! Zorg dus dat je op tijd bent. Als je vanuit Canada komt zijn er denk ik best veel bedjes maar first come first serve, en je wil denk ik niet 8 uur met een baby op schoot zitten als het niet hoeft
Succes en alvast veel plezier!
Stephanie

Terug
Bovenaan