Op vakantie zonder de kinderen....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Een half jaar geleden heb ik een nieuwe fiets gekocht. Hierbij kreeg ik een midweek centerparcs cadeau voor twee personen. Die bon heb ik eigenlijk een hele tijd laten liggen, omdat je hem alleen kan inwisselen buiten de vakantieperiode. Mijn oudste is 7, dus die kunnen we niet meenemen. Nu had mijn man het voorstel om dan lekker met zn tweeen te gaan, ergens begin volgend jaar. Op zich lijkt me dat wel heel erg leuk, gewoon 5 dagen met zn tweeen. Zijn ouders zijn bereid om op de kinderen te passen, die gaan dan in ons huis zitten.

Maarrrrrrrrrrrr, ik ben zo bang dat ik vooral Eline verschrikkelijk ga missen. (De oudste missen ben ik wel gewend, omdat zijn vader en ik niet meer bij elkaar zijn, dus met de zomervakantie zie ik hem ook 3 weken niet) Maar ik vind het ook niet helemaal fair om alleen Eline mee te nemen, terwijl Youri gewoon naar school moet. Ook vind ik wel dat mijn man en ik samen eens eruit moeten, vooral omdat we dat eigenlijk nooit hebben gedaan. Wel een paar keer weekeindje weg geweest, maar nooit samen op vakantie, want Youri was er al toen wij elkaar leerden kennen.

Pffff, ik vind het echt moeilijk. Zijn jullie al met zn tweeen weggeweest zonder de kinderen?

Aan de ene kant heb ik er onwijs veel zin in, aan de andere kant vind ik mijn prinsesje missen heel erg!! Ze is pas 2 keer een nachtje uit logeren geweest, en dan stond ik al 's ochtends weer wezeloos vroeg op de stoep om haar op te halen....

Als je gevoel nee zegt ga je toch niet? Of neem haar gewoon mee.
Wij hebben dit ook gekregen en we gaan in januari een midweekje weg.
Je kan trouwens door iets bij te betalen ook een weekend gaan. Moet je maar op de voorwaarden kijken! Misschien is dat een idee?

groetjes Maris

Hoi!
Wij zijn ook nog nooit zonder kids op vakantie geweest hoor..
De oudste is 9...
Wel een keer een dagje samen weg, stadten oid en dat de kids dan bij oma zijn en er die avond logeren..maar dat was het wel..
En nav ons huwelijk gingen we een weekendje naar Rotterdam, en sliepen we in de Euromast..Dat was gaaf!!
Dat was wel zonder kids..maar ook maar twee dagen..
Ik vind het op dat moment echt heerlijk, maar heb ze liever om me heen..hoe druk ze soms ook zijn..hihi
Echt langer weg...pfft weet niet hoor..
In de buurt nog oke, maar niet naar buitenland..
Zou ook erg graag een weekendje naar Londen willen..leuke sfeer nu..
Maarja...
Onze tijd komt nog wel..
Gr Rina

Mijn man wil volgend jaar (als we er geld voor hebben) naar Londen toe, maar dan ook met de kinderen.
Dit omdat we dan 10 jaar samen zijn. Maar ons zoontje zal dan (als hij eind maart geboren wordt) pas 6 weken zijn.
Dus dan vliegen wil ik niet, ik denk dat het wordt als we 12,5 jaar samen zijn of zo.

groetjes Maris

ps het liefst wil ik naar eurodisney toe, maar mijn man absoluut niet....

Hoi Moonpoontje,

Wij komen net terug uit Center Parcs en ik moet je zeggen dat ik het heel zwaar zou vinden om daar ZONDER kinderen te zijn. Je ziet daar zoveel leeftijdsgenootjes van je kinderen om je heen en zoveel dingen en activiteiten die je kinderen prachtig zouden vinden dat ik daar nooit zonder kinderen naartoe ga. Dat zou ik niet kunnen. Een andere bestemming heel misschien, maar hooguit 1 nachtje. Maar ik ben wel een muts hoor! Ik kan mijn dochter gewoon echt niet missen.
Succes met je beslissing!

Groetjes Babybelle

Hoi,
lastig is dat he?
Ik heb net een weekendje Antwerpen geboekt voor januari. Ik heb wel opgegeven dat Daniëlle meegaat, maar is gratis, dus zit nog te twijfelen.
We willen gaan winkelen en eigenlijk heeft ze daar helemaal niks aan, dus misschien dat ze bij opa en oma blijft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er minder moeite mee heb dan mijn vriend.

Groetjes van Sonja en succes met je beslissing.

haai

Ik ben ook wel eens een weekendje naar Center parcs geweest zonder Birgit, met vriend.. We hadden dat toen echt even nodig, Birgit was een huilbaby, en nadat mijn vriend terug kwam van uitzending zijn we direct verhuist... dus na een maar maanden wilden we gewoon even rust!
Ik vond het verschrikkelijk om Birgit naar mijn schoonmoeder te brengen, en toen we weggingen moest ik huilen... maaaar toen ik aankwam was het best weg, ik had af en toe even een momentje ja, als ik die andere koters zag, maar we konden lekker doen wat we wilden, ik kon nog een wijntje extra drinken wat ik anders niet zou doen, lekker als vanouds met zijn twee.. Het heeft onze relatie weer een boost gegeven!

En Birgit... die heeft ook de tijd van haar leven bij oma gehad, leuke dingen gedaan, nieuwe kleren...

Als je je er niet lekker bij voelt zeg ik, niet doen.. en anders: gaan! lekker met z'n twee er van genieten :)

succes met je keus!

Evelien

Hoi,

Misschien zijn er mensen die dit vreemd vinden, maar ik zou het heerlijk vinden om een paar dagen zonder de kids weg te gaan!
Lekker samen met Jeroen er tussen uit. Samen kletsen (zonder het gerebbel van onze 4 jarige dochter er tussen door), lekker dingen ondernemen, uiteten (en niet bij een pannenkoekenhuis, maar ergens waar je langer dan een uur aan tafel zit), uitslapen!

Tuurlijk zouden er momenten zijn dat ik de kinderen zou missen, maar als  ik ze ergens goed vezorgd   zou kunnen 'achterlaten' dan zou ik daar vrede mee hebben en genieten van de tijd met z'n tweetjes.

Succes met beslissen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan