Op vakantie

Dames,

Op 9 juli vertrek ik voor tien dagen naar engeland om daar als vrijwilliger mee te helpen bij de begeleiding van lichamelijk gehandicapten. Punt is dat ik dan al 5 maanden en een betje zwanger ben. Denken jullie dat het handig is om mee te gaan met een zwangere buik? Wie is er ook vijf maanden en wie lukt het niet meer om veel te tillen en te duwen?

groetjes
 
beste Manuela,

Ik ben 24 weken zwanger en ik zou het geen probleem vinden om daar naar toe te gaan. Duwen en tillen kan ik prima maar als iets echt te zwaar wordt dan geeft je lichaam dat wel aan en zal je even wat rustiger moeten doen. Indien daar de gelegenheid voor is zou ik gewoon meegaan.

Groetjes
 
Neem gewoon contact op met die organisatie en leg je situatie uit. Dan kunnen zij je wel vertellen wat er van je verwacht wordt en of het verstandig is dat je meegaat of niet.
 
je mag niet meer tillen en duwen. Ik doe nu vervangend werk omdat dat soort dingen te belastend zijn voor een zwangere vrouw. Jammer dat ik niet meer mijn eigen werk doe maar ik kies wel voor mn eigen lichaam. Ook de vk benadrukt dit. Als ik jou was zou ik afbellen.

colinde 23wkn
 
Terug
Bovenaan