Op vakantie

Hoi allemaal,

Ik ga als ik 29 weken zwanger ben waarschijnlijk op vakantie voor 3 of 4 weken...
Ik moet het nog met de verloskundige overleggen de eerstvolgende keer dat ik ga, maar ik wil graag ook jullie mening hierover horen..
Het plekje waar we naartoe gaan is best afgelegen en we moeten er zeker meer dan een uur over doen om bij een ziekenhuis te komen...
Groetjess
 
Ga je vliegen?
Want dat mag tot de 7e maand, dan lijkt het me niet zo best om dan nog te gaan, maar als je in Nederland blijft... Ik zou gewoon met de Vk overleggen, ben geen dokter, maar een eerste baby laat toch altijd wat op zich wachten? Enne, veel zelfhulpmiddelen meenemen, maar met 29 weken moet het denk ik wel loslopen toch?

Groetjes
Manky
 
Het ligt er aan waar je naar toe gaat. Ik zou niet snel naar Azie of naar Zuid-Amerika gaan omdat de medische zorg een stuk minder goed geregeld is dan in Europa. Daar komt nog bij dat je moet oppassen met Malaria en andere tropische ziekten.
Verder zou ik niet weten waarom je niet op vakantie zou kunnen. De meeste vliegtuigmaatschappijen accepteren je tot 34 weken, wel even van te voren vragen. Ik zou zeggen geniet er nog maar even van, als de baby er eenmaal is dan zal het wel even duren voordat je weer op vakantie kunt.

Groetjes Alice
 
Terug
Bovenaan