Hoi,
Wij zijn toen Nikki 7 weken oud was (inmiddels bijna 4,5mnd) naar Denemarken op vakantie geweest. We hadden inderdaad ook alles van thuis meegenomen. Als je kv geeft is het verstandig om dat voldoende mee te nemen. Wij gebruiken Nutrilon en dat is in Denemarken niet te krijgen. Verder zou ik zeggen vergeet het favoriete speeltje van je kind niet. En ik heb, zeker met de kleine, de gedachte:"beter te veel mee nemen, dan te weinig (kleertjes, luiers (hydrofiel) e.d).
Met betrekking tot de reis er naar toe kan ik je alleen vertellen hoe wij het gedaan hebben. Nikki heeft 's morgens haar eerste voeding gekregen en zijn toen gaan rijden. Zij zat in de maxi cosi. Na 3 uur zijn we gestopt voor de volgende voeding. We hebben haar toen in de reiswieg gelegd, die we met 2 veiligheidsriemen hadden vastgezet. Na de volgende voeding heeft ze weer gewoon in de maxi cosi gezeten. Wij zijn met voeden e.d. zo'n 8,5 uur onderweg geweest en dat vond ik goed te doen. Nikki heeft de meeste tijd geslapen.
Het is natuurlijk helemaal aan jezelf hoe je op vakantie gaat. Wij hebben een grote auto en een kind, dus dan is het nog redelijk te doen (hoewel de kinderwagen een hoop ruimte inneemt). Met meerdere kinderen wordt het dan toch al een stuk lastiger.
Ik wens je veel succes en natuurlijk een hele fijne vakantie.
Groetjes, Marieke