Op vakantie!!!

Hallo meiden,

Morgen gaan wij lekker met z'n 4-tjes op vakantie. Het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn. Volgende vakantie met z'n 5-en!!! Ik heb er veel zin in. We gaan naar Denemarken. Niet te warm, maar volgens de berichten wel droog de komende tijd. En dat is nu ik zwanger ben wel lekker, bovendien hebben we genoeg hitte hier gehad de laatste tijd.
Gaan jullie ook nog op vakantie?

Hey Reisa,

Klinkt helemaal goed! Gaan jullie kamperen? Of hebben jullie een huisje?

Wij zijn druk bezig met de babykamer en willen daarnaast ook nog een nieuwe auto kopen (zo'n 3-deurs 19 jr oude Starlet is niet bepaald ideaal met 'n kleintje erbij straks) dus financieel is het helaas even niet haalbaar om ook nog op vakantie te gaan. De komende 2 wkn is m'n man wel lekker vrij, dus als we na het klussen en verven wat tijd over houden willen we in zijn laatste vakantie week wel 1 of 2 nachtjes weg, maar dat beslissen we dan lastminute, afhankelijk van 't weer!

Jullie in ieder geval veel plezier in Denemarken, geniet er lekker van!

Groetjes

Helaas zit vakantie er bij ons dit jaar ook niet in.
Financieel staan we niet zo sterk en de baby heeft straks natuurlijk wel veel nodig.
Het is hier zelfs zo erg dat mijn partner extra dagen wil werken om te zorgen dat we genoeg hebben om voor ons 3en te zorgen.
Dus in plaats van vakantie is hij juist meer aan het werk helaas.

Groetjes

hoi hoi

een hele fijne vakantie gewenst!
en geniet ervan

wij gaan over twee weken voor het eerst met onze dochter van 14 maanden en voor het eerst met een caravan op vakantie.vindt het wel spannend maar ook heel erg leuk.

liefs corina

Voor iedereen die op vakantie gaat geniet er lekker van. Voor de thuisblijvers, dat kan ook heel leuk zijn. Ik ga vrijdag met de twee kinderen een weekje naar mijn ouders in Frankrijk, terwijl mijn man dan nog moet werken. Dat houd in dat ik zo'n 1000km moet rijden met een kind van 7 en een van 4. We gaan daar bij vrienden van mijn ouders op de camping staan met de tent. Daarna moet ik een weekje werken en gaan we met zijn 4-tjes twee weken naar de vogezen kamperen. Dit is onze laatste vakantie met zijn 4-tjes. Liefs Nouky

Fijne vakantie alvast!
Hier ook geen vakante dit jaar Hier wordt dit jaar geld in de kamers gestoken de jongens gaan bij elkaar op de kamer en daar hoordt natuurlijk een nieuw kleurtje en behangetje bij en de baby kamer moet ook voor de 3de weer veranderd worden en als we dan toch bezig zijn kan onze slaapkamer er ook nog wel achteraan en dat allemaal voor december graag Mijn man is zo blij met mij hahaha...

Terug
Bovenaan