Op vakantie

De titel zegt het al. Wij gaan vrijdag voor het eerst met Floor op vakantie: met de auto naar de Ardeche.

Nog tips en trucs? Dingen die we wel of juist niet moeten doen/meenemen?

We gaan camperen..

Liefs,

T

ps Of leuke vakantieverhalen?

hihi..spannend!
Nee helaas nog geen tips, want wij moeten het nog doen!
Wel super stoer dat jullie ook gaan camperen.
Dat durf ik dus niet aan...

In ieder geval heel veel plezier en het zou wel los lopen allemaal!

Fijne vakantie!

Hi
Klein tipje,
je kunt kijken voor zo'n spiegeltje wat je in de auto vast kunt maken,dan ziet de kleine zich zelf,echt leuk,
Fijne vakantie.
Of evt ook ideetje is een portabel dvd,vast maken,peuterfilmpje dr in doen en kijken maar.

hey,

fijne vakantie!!
wij zijn zelf in mei naar de ardenne geweest het was super!
wij zaten daar in een huisje met alles er op en eraan.
wat ik wel heb gedaan zijn vertrouwde spulletjes voor haar meegenomen zoals beddengoed is toch een geur die ze kennen.
nu hebben we net de vakantie, in oktober, naar belgrado geboekt en gaan dus vliegen. ben zeer benieuwd hoe dat er aan toe gaat.

groetjes dango

hey,

tnx voor tips. Spiegel hebben we, porteble dvd geleend, tentje heeft ze al aantal keer in geslapen, dus is ook vertrouwd.. Badje is ook al ingepakt..

heb er zin in!!

@django.. spannend hoor vliegen. Dat is juist iets wat ik niet aan durf ;P

Liefs,

T

Oh wat goed dat je gaat kamperen!
Wij zijn ook echte kampeerders, maar dit jaar slaan we toch maar over.
Mijn man en ik gaan volgende week samen een weekendje kamperen in Friesland. Julia gaat dan logeren bij mijn schoonouders, want die wonen ook in Friesland. We gaan er vrijdag vroeg heen en dan nemen we Juultje wel mee, kan ze een beetje wennen. "s avonds gaat ze dan naar opa en oma. Volgend jaar gaan we zeker met z'n drietjes! Ben vast aan het zoeken voor een mooie grote tent, want die van ons is wel wat te klein.
Wat voor een tent hebben jullie?

Fijne vakantie.

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan