A
Anoniem
Guest
Ik heb deze nacht echt verschrikkelijk geslapen, alles ging door me hoofd zal het raak zijn deze maand, wil ik thuis bevallen enz, enz en nog meer van die dingen. Ik heb voor het eerst sinds 14 maanden dat ik echt op ben van de zenuwe en spanning. Ik kan op dit moment alleen maar huilen en voel me zo rot. Ik wou dat ik morgen ongi moest worden en we op naar de volgende maand kunnen.
De reden dat ik zo gespannen ben is dat ik deze maand een grote kans heb dat het raak is. Alle dingen waren gunstig, en Clomid heeft goed aangeslagen. En toch heb ik het gevoel dat het wel weer niet zo zou zijn. Ik mag pas 20 februari testen dus tot die tijd, moet ik me nog onder bedwang zien te houden. Wat is dit verschrikkelijk
sorry maar moest er ff uit.
liefs mariska
De reden dat ik zo gespannen ben is dat ik deze maand een grote kans heb dat het raak is. Alle dingen waren gunstig, en Clomid heeft goed aangeslagen. En toch heb ik het gevoel dat het wel weer niet zo zou zijn. Ik mag pas 20 februari testen dus tot die tijd, moet ik me nog onder bedwang zien te houden. Wat is dit verschrikkelijk
sorry maar moest er ff uit.
liefs mariska