Op van de zenuwen....

Lieve meiden,

Ik ben echt op van de zenuwen, één brok spanning voor aankomende vrijdag! Kan er niets aan doen maar de zenuwen gieren echt door mijn lijf!!

Aanstaande vrijdag ons 2de gesprek met de arts en de uitslag van de proef-opwerking. Ben zo benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen en of de uitslag nu anders is of hetzelfde....Ik heb zoveel vragen maar niemand die een antwoord heeft, zal echt moeten wachten tot vrijdag!!

Ben wel weer een beetje bekomen van het nieuws van onze vrienden!! Het is ze meer dan gegunt!!

Wachten , wachten, wachten!! Dat is het sleutelwoord hier ;-) Overigens wel weer middenin de vruchtbare dagen, dus we klussen vrolijk verder. Heb wel na het klussen de laatste paar keer enorme buikpijn, waar dat nou weer van komt??

Wens jullie een fijne dag! Ik ga zo aan het werk.

Liefs Lynn.

Joh, wat een zenuwen meis. Probeer je een beetje te ontspannen ;-) Maar dat is niet makkelijk denk ik.

Over je buikpijn: soms ligt je baarmoeder wat lager en dat kan een beetje pijn doen na het klussen. Weet niet of het een ongigevoel is (een beetje?) Dan zou t dat kunnen zijn.

Sterkte nog de komende dagen.
wenser

Hoi Lynn, ik leef met je mee hoor! En ik hoop echt dat ze nieuws hebben waar je iets mee kunt (wat het dan ook moge zijn). Toch inderdaad proberen een beetje te ontspannen en misschien een romantisch avondje morgen ;) veel liefs!

Wachten, wachten, wachten...ik kan me voorstellen dat het zeer spannend is en dat je zenuwachtig bent. Hoogstwaarschijnlijk overbodig maar ik zou een lijstje maken met al je vragen voor aanstaande vrijdag en als de arts op dat moment geen tijd heeft vragen of je ze mag mailen of dat je op een andere manier antwoorden krijgt.

Terug
Bovenaan