Op verkeerde moment geklust??

<p>Hallo meiden, </p><p>vrijdag op zaterdag om 01:00 geklust.</p><p>Zaterdag een knipperende smiley en niks gedaan.</p><p>zondag een vaste smiley maar niks gedaan.</p><p>maandag nog 2 strepen op ovulatie test en het ook gedaan.  </p><p> </p><p>Hebben we het nu juist op het verkeerde moment gedaan? Ik ben dus bang van wel... maarja het is niet anders. Ik wil mijn man absoluut niet pushen ....</p><p> </p>

Sperma kan een paar dagen overleven in de baarmoeder. Dus met een beetje geluk gewoon netjes getimed. 

Sorry wat ik nog vergeten te zeggen is dat om 08:00 in de ochtend ik de positieve OVU had.
31 uur later dus. Alleen dan moet hij natuurlijk nog springen mijn ei....
Ik vind het maar lastig allemaal. We zijn al een tijdje bezig en wil gewoon bij mijn man niet het gevoel kweken dat ik er zo mee bezig ben (wat ik dus wel ben) Daarom zo blij met dit forum. 

Liefs

Volgens mij gewoon netjes op tijd hoor! Sperma kan indd wel een aantal dagen overleven, volgens mij wel langer dan 5 dagen!

Wij hadden zondagavond geklust, ik denkend dat maandag mijn eisprong was. Gebruikte geen testen of iets maar voel het altijd aan mijn lichaam. Eisprong kwam op woensdag pas dus ik dacht ook van oke jammer volgende maand beter.. 
Inmiddels 14 weken zwanger na de bovengenoemde poging ?

Ow dat is wel positief ! Gefeliciteerd!!  Hoe weet je dat uiteindelijk je eisprong woensdag pas was ? (Omdat je geen testen gebruikt) 

Terug
Bovenaan