Op verzoek keizersnede

Hallo,Ik kies bewust voor een keizersnede omdat geopereerd ben en wil uit veiligheid op eventuele risico's hiermee voorkomen, en voor het onnodig pijn lijden. Ik heb dit verzoek gedaan bij men eigen gyn maar krijg geen medische indicatie voor een keizersnede. Nu ben ik nog in afwachting op de definitieve beslissing maar ik krijg zoveel verzet dat het daar niet gaat gebeuren.Met 1 x nee laat ik me niet afschepen en ga ik verder zoeken bij wie ik wel terecht kan.Wat moet ik nu doen en bij wie kan ik wel terecht?Alvast bedankt En aub heb respect voor MIJN keus ik hoef geen negatieve verhalen + menigen te lezen alleen bij WIE en WAAR ik moet zijn dankje

In Amerika daar zijn ze niet zo moeilijk! Haha
Nee maar ik snap je wel ergens...ik krijg wel medisch een keizersnede en aan de ene kant baal ik maar ja ook ik heb teveel risico en dat is het me niet waard! Dit wordt mijn 2e keizersnede...
Succes met zoeken iig!

Je kan het spelen op angst voor normale bevalling.. dat is ook een reden om keizersnee te doen.. als je heeeeeel bang bent voor een normale bevalling.. moet je wel goed kunnen acteren.. hihi..

Maar hier in nl geven ze niet zomaar keizersnee..

Heb je een keizersnede gekregen? Mijn eerste zwangerschap en bevalling waren een ware nachtmerrie. Nu terug zwanger en heb echt schrik voor de bevalling.

Hey Anna

Ja ik moest maar als je doordramt kun je echt wel kiezen voor een keizersnede hoor!  Inmiddels is mijn dochtertje nu bijna 14 maanden hihi en ben ik weer bezig voor de derde en laatste spruit...

Groetjes

Hier werd mijn jongste na een zwangerschapsvergiftiging ingeleid aan 36 weken. Hij woog amper 2kg080

Een week na de geboorte werd er een hersenbloeding ontdekt alhoewel ik dagelijks zei dat er iets mis was toch een week gewacht om testen te doen. Mijn Zoontje is toen meteen met de ziekenwagen overgebracht naar een ander ziekenhuis en heeft er twee maand gelegen. Volgens de arts en is de hersenbloeding ontstaan bij het persen. Ik ben nu terug 10 weken zwanger wordt opgevolgd in een ander ziekenhuis en andere gyneocoloog maar bang om opnieuw gewoon te bevallen

Terug
Bovenaan