Op visite in de maxi-cosi?

Ik vraag mij het volgende af:
Ik heb een zoon van 6 weken oud en morgenmiddag gan wij even bij een vriendin koffiedrinken. Ik ben nog niet eerder met hem op visite gegaan, tot nu toe is de visite steeds bij ons geweest. Nu vroeg ik mij af: hoe nemen jullie je kleine mee? Wij zijn uiteraard wel eerder weggeweest maar niet echt op visite in die zin dat je bij mensen thuiszit. Hij is natuurlijk nog niet zo oud en ligt thuis overdag in de kinderwagenbak. Maar het lijkt mij niet bepaald praktisch om de gehele kinderwagen mee te nemen! Kan ik hem ook gewoon in de maxi-cosi meenemen? Dat betekent dan waarschijnlijk wel dat ik hem bij haar thuis steeds op schoot moet hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes Krisje
 
Hoi,

je kunt je kleintje volgens mij gewoon meenemen in de maxi-cosi. Dat doen wij ten minste ook altijd. En hij hoeft dan ook echt niet de hele tijd op schoot. Ik zet mijn meisje ook wel eens in de maxi-cosi hoor. Om te slapen of gewoon om even lekker op zichzelf te zitten. Dat kan echt geen kwaad. Je moet hem natuurlijk niet uren achter elkaar erin laten zitten. Maar even op visite kan makkelijk.

groetjes,

Desiree
 
je kunt haar (of was het hem) ook naast je op de bank leggen. Of heb je een boxkleed oid, kan je de kleine op de grond leggen. Want met dit weer op schoot houden is ook geen pretje. Zo heb jij je handen vrij en kan de kleine gewoon lekker liggen.
 
hallo,

Zelf ben ik niet zo voor de maxi-cosi, en als we ergens heen gaan nemen we wel de kinderwagen of  alleen de bak mee.
Dan kan hij lekker in de bak slapen en zit je er niet heel de tijd mee op schoot.
Wij vinden het ideaal!

Gr Sandra  
 
Hoi,

Wij nemen de wipstoel ook wel eens mee. En onze dochter is 7,5 week. Daar kunnen ze best wel even in liggen. Kan je kindje lekker om zich heen kijken, en jij hebt je handen vrij.

Groetjes, Cathy
 
Ik neem aan dat je met de auto gaat, want anders is het meenemen van een maxicosi ook niet echt logisch... Met de auto kun je toch makkelijk de kinderwagenbak meenemen?
Je hoeft niet eens het onderstel mee te nemen als je dat te veel gedoe vindt. Alleen de kinderwagenbak is al handig, want dan heeft je kindje een lekker vertrouwd plekje om te liggen of te slapen.
Wij namen trouwens ook altijd het onderstel mee, want mijn zoontje viel toch altijd wat moeilijker in slaap als we op visite waren en als we hem in de kinderwagen deden en een beetje heen en weer reden, viel hij zonder problemen in slaap.

Groetjes,
Helena
 
ik zou toch de kinderwagenbak meenemen. je hebt nu eenmaal een kleintje, dus veel troep. en zo groot is die bak nu ook weer niet.

wij hebben het steeds zo gedaan. en nu slepen we een heel campingbedje mee; kan ie in slapen en als box als een huis wel erg weinig kind-proof is.

greet
 
Terug
Bovenaan