Op voor de derde!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal, Ik ben Lorelei en heb vandaag mijn spiraaltje laten verwijderen. We gaan voor een derde kindje!! Wie nog meer? En hoe gaat het? Hoeveel jaar zit er tussen de andere twee? Bij mij maar 15 maanden en de jonste is 14 maanden nu. Mocht ik snel zwanger worden zit er weinig tussen. Dat is druk, maar dan hebben we het ook maar gehad!
Succes iedereen, liefs Lorelei

welkom lorelei
wij zijn bezig voor de eerste en zitten nu in ronde 9 het wil allemaal nog niet zo lukken helaas. hopelijk voor jou dat je snel zwanger mag zijn van de derde
liefs knorrie

hoi lorelei,

welkom.
ik ben nu een jaar bezig voor een 2e.
esmee is nu 21 maanden. dus stel dat ik nu zwanger zou zijn dan is zij 2,5 jaar

Hoi Lorelei,

Ik ben in totaal 1,5 jaar bezig.
Vorig jaar een miskraam en nu waarschijnlijk weer.
Ik hoop dat het bij jou snel mag lukken!

Hey Moeilijk,
ben je bezig voor je eerste? Het is een beetje raar om er vanuit te gaan dat ik snel zwanger wordt. Ik ga daar ook niet vanuit. De eerste was een miskraam, toen duurde het negen maanden. En bij de tweede was het zo raak. Maar ik weet dat het geen garantie is. We hopen het gewoon en zien wel.
Ik hoop van harte dat het bij jou nu wel goed zal gaan, sterkte!!!

Hey Knorrie,

Ik heb bij de eerste ook geduld moeten hebben. Ik weet hoe moeilijk dat is. Ik hoop dat het bij ons nu sneller zal gaan. In ieder geval hoop ik dat jij nu snel aan de beurt bent!

hoi loreleitje,
Wij zijn bezig voor een eerste kindje echter ook al in ronde 10. maar misschien is het deze keer raak. ik hoop het maar durf niet te veel te hopen!! veel succes met zwanger raken.
liefs dolfijntje

Hai Dolfijntje,

Wat jammer dat het niet meteen lukt. Ik hoop dat het snel raak zal zijn nu!

Terug
Bovenaan