OP voor de tweede!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Nu wij ook weer voor een   tweede op gaan zal ik me even kort voorstellen, want ik zal af entoe hier ook eens reageren.
Mijn naam is Helen en ik ben 25 jaar. Mijn dochter Emily is 13 maanden zij is 7-12-2004 geboren. Ik ben na emily al een keer zwanger geraakt en dit is na 9 weken in een miskraam geeindigt, jammer genoeg. Na de miskraam is dit weer de eerste maand dat we het weer proberen.(om zwanger te raken, dus). Ik was bij emily moelikijk zwanger geworden (mbv clomid) en bij de vorige zwangerschap spontaan in 1 keer. Dus ik ben benieuwd wat ons nu te wachten staat. Daarnaast is mijn cyclus lang en   onregelmatig (tussen de 32-44 dagen). Nou we zien wel. Ik kan dus geen nod geven, ik heb geen idee?!
Succes allemaal.
Gr Helen

Welkom hier,

Leuk dat jullie ook aan een 2e denken.

Wij hebben al een zoontje van bijna 2.

Ben eind oktober gestopt met de pil. Tot nu toe geen resultaat. Had
gisteren mijn nod en zou vanmorgen gaan testen maar heb het niet gedaan
omdat ik bang ben dat ik het vandaag ga worden   heb al bruine
afscheiding. Of het is misschien oud bloed werd mij net verteld. We
zien wel erg spannend allemaal.

Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger raakt.

Succes.

Liefs wen

Hoi!

Leuk dat je hier ook komt. Volgens mij ken ik je van net 'najaar 2004-mama's' forum?
Mijn zoontje is van oktober 2004, dus nu 15 maanden. In oktober ben ik weer met de pil gestopt. De vorige keer was het in één keer raak, maar nu helaas niet, wij gaan nu voor ronde 3!

Succes!
Marceline

Welkom,

Ik heb zelf een dochter van 15 maanden en ben ook bezig met een tweede. De eerste is ook niet vanzelf gegaan met IUI. Intussen heb ik ook een MK gehad in juni na 6 wkn. Deze was ook geheel spontaan. Ik hoop voor je dat 2006 een vruchtbaar jaar gaat worden voor iedereen.

Tieneke

Hoi Helen,

Ook wij hebben besloten in  2006 voor een tweede te gaan!!    Sjoerd wordt 31 januari 1 jaar. Bij hem heeft het een half jaar geduurd voor ik zwanger was, ben benieuwd  hoe het nu zal verlopen.... Ook wij hebben wel eens contact gehad via het forum, Sjoerd was namelijk niet de makkelijkste in het begin... Wat dat betreft kan een tweede alleen maar meevallen bij ons ;-)

Iedereen nog een geweldig nieuwjaar en hopenlijk veel geluk met zwanger worden!!

groetjes franka

Hoi allemaal, Ten eerste allemaal een heel erg gelukkig en vruchtbaar 2006 toegewenst.Ik zal me ff voorstellen: ik ben Cynthia en heb al een zoontje van 4,(november 2001), Wij zijn nu al weer een jaar gestopt met de pil ,maar het wil nog niet lukken. Voor ons zoontje hebben we er acht maanden over gedaan. Zou het eraan kunnen liggen dat ik nu 30 ben?
Groetjes en veel suc6 allemaal!

Mijn man en ik hebben al tijdens de zwangerschap van mijn zoontje (geboren 18 juli 2005) besloten om na de bevalling niet meer te beginnen met de pil. We hebben de eerste tijd wel condooms gebruikt, maar zijn nou sinds 1 januari dara ook mee gestopt. We willen proberen om zwanger te worden, het lijkt ons namelijk erg leuk als er weinig leeftijdsverschil zitten tussen de 2 kids!

Natuurlijk weten we wel dat het weer een tijd kan duren voordat ik zwanger wordt. Bij de eerste heeft dat ruim anderhalf jaar geduurd (met een miskraam). We zien wel wanneer het weer zo ver is dat ik zwanger ben.
We zullen zeker weten wel weer commentaar krijgen als ik weer zwanger ben. Voordat ik zwanger was van de eerste kreeg ik van mijn schoonfamilie elke keer als ik ze zag de vraag of ik al een nieuwtje te vertellen had. Nu zal er wel weer commentaar zijn over het feit dat het te snel achter elkaar is. Ach je doet het ook nooit goed. Voor ons voelt het wel goed en daarom hebben we dan ook besloten om gewoon te proberen om onze droom en wens van 2 kinderen waar te maken.

Hopenlijk wordt 2006 voor ons allemaal een heel vruchtbaar jaar!

groetjes Linda

Hé Helen,

Leuk om je hier ook tegen te komen!! Ik vertoef hier ook regelmatig omdat wij (zoals je weet) voor een tweede gaan.

Tot nu toe nog geen positief resultaat helaas. We zijn nu al bijna een jaar bezig maar toch sinds enkele maanden echt serieus. Ik denk dat dit ronde 5 wordt voor ons (rond 20 januari NOD).

Gisteren bij vrienden op bezoek met een baby'tje van 6 weken. Wat onwennig weer zeg!! Zo voorzichtig moeten doen en zo. Best vreemd. Maar Quentin deed heel lief en aaide over het bolletje (en prikte vervolgens in de neus en oogjes, doet ie bij ons ook om vervolgens neu te zeggen hihi)

Nou, heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte hè?

PS: wat is het rustig op het "test-forum" hè?

Groetjes,
Rosanne (mama van Quentin 14 mnd)

Terug
Bovenaan