op voor een 2e

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar moeders die druk aan het klussen zijn voor een 2e kindje! Het lijkt me leuk om samen ervaringen uit te wisselen en een leuk mail/MSN contact op te bouwen.

Even heel kort over mezelf
Ik ben 25 jaar en sinds 18 juli 2005 moeder van Dylano. Sinds januari dit jaar zijn mijn man en ik aan het klussen voor een broertje of zusje voor onze vent.

Ik hoop op enkele reacties!

liefs Linda
lesselink@hotmail.com

hoi linda,

wij zouden eerst ook voor een tweede gaan, maar mijn man wil opeens nog even wachten. hierover heb ik een berichtje geplaats op het forum.

ik ben 27, getrouwd en een dochter van net 1 jaar.

ik vind het forum altijd erg makkelijk je kan er alles vragen en ook zelf andere helpen en steunen.

ik hoop dat je snel zwanger mag raken.

groetjes henny

Hallo,

Ook wij zijn sinds kort bezig voor een tweede kindje.
Ik ben 27, getrouwd en heb een zoontje van bijna twee jaar. Hij heet Lorenzo.

Groetjes en succes allemaal!

Hoi mamas1

wij zijn  ook bezig voor een broertje of zusje voor onze 2 jarige zoon, zitten nu in ronde 8 en vind t wel erg lang duren!
Daarom probeer ik er soms wat afstand van te nemen, maar dat lukt toch niet erg...
Af en toe wel fijn om hier je hart te luchten en om de verhalen van andere meiden te lezen die in hetzelfde schuitje zitten

Hoi Linda,
Wij zijn ook al een poosje bezig voor een 2e.(14 maanden al)
Ons zoontje is nu 4 en we zouden het nu écht wel eens leuk vinden dat ie een broertje of zusje zou krijgen. Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen in de run voor de 2e
groetjes Cynthia

Hallo,

Wij willen graag een derde, het duurt ook wat langer. We zijn nu 9 maand bezig en ik ben er nog meer bezig dan met de eerste twee. We willen het zo graag.
Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik na 1 jaar naar de huisarts wil, hij moet er nog even over nadenken.
Janu79, hoe is het met jou?
Mijn NOD is over een week, 14 maart en jij?
Dames, allemaal veel succes en we houden contact.

Evelise

Hoi Evelise!

NOD is 17 maart. Heb niet zo'n goed gevoel over deze maand, we zijn alle 3 ziek geweest maar ja je weet maar nooit...

Ga nu weg om te stemmen, tot ziens!

Hoii Hoii,

Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje.

We hebben al een dochtertje van bijna 3,5 jaar.

We zijn ronde 3 ingegaan en mijn NOD is 19 maart.

Moet dus nog 2 weekjes wachten.

We vinden het erg leuk om een broertjes of zusje te krijgen voor onze dochter.

Die zit trouwens nu al steeds van ik wil een zusje. Wij moeten er steeds om lachen he ze dat zegt.

Alleen sinds gister beetje zeurderige pijn in me onderbuik, leek net
of   ik weer ongi moest worden, maar dat kan dus niet want zou het
rond de 19e moeten worden.

Dus het word weer afwachten, ik laat het jullie wel weten.

Terug
Bovenaan