Op weg naar IVF

Hoi meiden,

Na 3 jaar, 1 miskraam en de nodige onderzoeken -waar niks is uitgekomen- zijn we bijna aanbeland bij IVF (eerst nog één IUI met hormonenpoging te gaan) en dat vind ik eng! Wie zit ook in deze fase en/of herkent zich? Alle reacties zijn welkom!
Groetjes, Sam
 
Hoi Sam,

Wat vreselijk dat jullie al zo lang bezig zijn en het maar niet wil lukken. Kom anders naar het forum "als zwanger worden langer duurt". Het staat bijna onderaan de maandforums. Ik denk dat je op dit forum dat ik een poosje geleden heb aangevraagd meer herkenning vindt.

Liefs,
Luna
 
Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Luna, ik ga zeker dat forum opzoeken!
Ik ken jou nog van dit forum van ca. half jaar terug, leuk om je weer te 'zien'. Hoop op het andere forum meer van je te horen/bij te kletsen!
groetjes, Sam (Suus)
 
Ha, ik kom ff van ander forum vandaan omdat wij 5 jaar erover hebben gedaan om zwanger te worden.
Wij waren ook onder weg naar ivf, maar de laatste iui poging is dus wel mooi gelukt. Er werd zelfs nog gezegd nou, het is maar 1 eitje en eigenlijk niet groot genoeg maar we proberen het. Nu ben ik bijna 38 weken zwanger!
Ik hoop je hiermee weer een beetje moed in te praten en ook voor alle andere meiden.

veel succes allemaal!
 
Hoi anoniem,

Bedankt voor je reactie! Doet me goed om te lezen dat het bij jullie toch in die laatste poging is gelukt, geweldig voor jullie! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik heb erg veel respect voor jullie doorzettingsvermogen en je ziet het maar weer de wonderen zijn de wereld nog steeds niet uit! Ik hoop ook ooit op zo'n wonder, en jouw reactie geeft me weer een klein sprankje hoop!
Liefs, Sam
 
Terug
Bovenaan