Op welk moment innemen?

Hoi allemaal.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Sinds september heb ik een multivitamine voor zwangere vrouwen geslikt.
Die moest ik bij de maaltijd innemen, dus dat deed ik altijd bij de warme maaltijd.
Ik heb voor een multivitamine gekozen, omdat ik altijd al vitamines slikte als de R in de maand was.

Nu begin ik morgen met alleen foliumzuur.
Op het potje staat dat je het bij het ontbijt in moet nemen.
Nu is mijn vraag, zou het ook VOOR het ontbijt ingenomen moge worden.
Ik heb het potje namelijk op de badkamer staan op de plek waar "vroeger" de pil lag.
Dus nadat ik me gewassen heb, wil ik dan het pilletje nemen, waarna ik naar beneden ga om te ontbijten.

Denken jullie dat dit uit zal maken?

Groetjes Mickey

Hoi mickey

In de bijsluiter van het merk wat ik slik staat dat het niet uitmaakt wanneer je hem inneemt.
Voor na of tijdens het eten.
Dus je kunt hem gewoon smorgens innemen bij het tandenpoetsen of zo.

Ik drink smorgens altijd eerst thee en dan neem ik hem gelijk in.

Liefs Petra

Hoi Mickey,

Ik slik een multivitamine, eerst op het tijdstip dat ik normaal de pil nam. Zo wist ook niemand dat we bezig waren (potje stond in de badkamer).
Na mijn mk zei de verloskundige dat het slim was om multivitamine (met foliumzuur) te blijven slikken. Het potje staat nu in de keuken, zodat ik gewoon, zoals op de gebruiksaanwijzing staat na het eten in kan nemen.
Wist je dat er verschillende onderzoeken uitwijzen dat ook mannen er ook baat bij hebben om vitaminen te slikken, bevordert de zaadkwaliteit.

Succes er mee!

Ik heb ook inderdaad het potje op de badkamer staan zodat niemand ziet dat ik foliumzuur slik.

De multivitamine stond wel altijd in het keukenkastje, maar dat gaf me toch niet zo'n goed gevoel.
Ik was telkens bang dat iemand per ongeluk in het kastje keek, en het potje zou zien.

hoi mickey
ik wil je even waarschuwen ik las dat je al vitamine voor zwangere slikt en dat je nu foliumzuur gaat gebruiken .let op want als het goed is zit dat ook al in je vitamine potje en ter voorkoming van een open ruggetje heb je 0,4 tot 0,5 mg foliumzuur nodig dus kijk even hoeveel er in je multi-vita zit oke
liefs lin

Ik ben inderdaad vandaag begonnen met foliumzuur, maar ik slik geen multivitaminen meer.
Dat ga ik pas weer doen als de R in de maand zit.
Dus ik krijg geen dubbele dosis binnen ofzo.

Terug
Bovenaan