Op wie lijkt je kind het meest?

A

Anoniem

Guest
Hoi..
Ik open een topic voor iedereen..haha
Kennen jullie vast wel dat andere mensen zeggen dat je kind zo op jou of je partner lijkt...
Hoe is het bij jullie..op wie lijkt je kind en waarom?

Hier vind ik het zelf moeilijk hoor..
Denk dat de oudste meer op mij lijkt qua uiterlijk....en dat onze tweede vooral karakter van papa heeft..En Lieve is een mengelmoesje..haha
Maar ik heb zelf rood haar, en onze kids zijn alledrie keiblond..dus ik vind het lastig..Zie wel de babyfoto's van papa, daar lijken ze ook op..
Moeilijk dus hier!!

Hoor het graag van anderen!
Gr Rina

Hoi,

Hier overduidelijk een papa look a like!!

Lindy heeft blonde krulletjes en d'r paps ook...(bij paps is het meer slag hoor)
Overal waar we komen horen we hetzelfde...ah wat een mooie krullen!
Ook heeft ze de ronde toet van d'r paps.

Dan krijg je soms ook nog de opmerking...nou je bent in elk geval niet vreemd gegaan  Stomme opmerking vind ik dat!!

Sannemams

Hoi,

in het begin zei iedereen dat Alice op haar vader leek, of op haar oma (van die kant dan) maar nu zeggen er toch ook wel steeds meer mensen dat ze op mij lijkt! Zelf weet ik het eigenlijk niet, mix van beide houden we het maar op!

Groetjes Alberdien

Hoi,
vanaf de geboorte was al duidelijk, ze lijkt op papa.
En later werd gelijkenis steeds groter, normaal zag ik het niet zo van baby's, of ze nou op de papa of de mama leken, maar bij daniëlle is wel duidelijk wie haar papa is. Net als bij Sannemams zeggen ze tegen ons ook vaak iets zoals: nou mocht je nog twijfelen of je de vader wel bent. . . dat hoeft niet meer.
Ik merk wel naarmate ze wat ouder wordt (en met de week veranderd) ze toch iets minder op papa gaat lijken. Qua karakter zijn we er nog niet helemaal uit op wie ze lijkt.

Groetjes van Sonja

hoi

Ryan heeft vanaf de geboorte al op papa geleken
nu nog steeds alleen de ogen van mama
en mama's karakter , kan nu al lekker botsen soms hahaha

groetjes moekje

hoi meiden

hier een echte kleine hendri
Bram lijkt sprekend op zijn papa zoals zijn papa ook was toen hij klein was.....
ik wou het zelf in het begin niet geloven maar heb toen een foto gezien dat mijn man net een paar weken oud was en het was net of ik Bram zag liggen, echt waar het was echt sprekend Bram

liefs ilona

Ik vind het nog steeds moeilijk om te zeggen op wie Jennifer lijkt. Mensen hebben echt verschillende meningen dan weer op mij dan weer op haar papa. Ik zie het niet!!

En weet je wat zo vreemd is, maar bij sommige uitdrukkingen vind ik dat ze dan het meest lijkt  op haar nichtje!!! haha grappig he!!!

gr. Ilone

Tara is een gemixt kindje, maar lijkt vanaf de geboorte al veel meer op mij.
Dat zeggen veel mensen ook en als je foto's van mij vroeger vergelijkt met die van haar nu, dan zijn het net dezelfde kindjes, hihi.
Ze heeft ook het kuiltje in haar wangen van mij, dat vind ik zo schattig.
Alleen de grote ogen heeft ze van mijn man.
Qua karakter heeft ze ook het eigenwijze van mij, haha ;-)

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan