Op zijn GRIEKS!

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Nou morgen is het zover dan zitten we lekker op een grieks Eiland!!

Heerlijk!!!

Morgenavond vliegen we dus nog genoeg tijd om hier nog even te zijn. En dan ben ik dus even niet meer te vinden hier. Dus als jullie me kwijt zijn dan weten jullie waar ik zit. Een paar dagen voor mijn NOD komen we weer terug dus het blijft dan nog even spannend.

Nou lieve meiden ik wens jullie tot die tijd heeeel veel klus plezier, sterkte met afwachten tot jullie NOD en de nieuwe zwangeren onder ons alvast heel veel geluk toe gewenst. Tot in iedergeval de 25ste want dan is mijn NOD aangebroken. (+-). Ik hou het gewoon ruim aan ik weet ook niet hoe het gaat deze maand.

Veel liefs Bibi

Hoi Bibi,

Een hele fijne vakantie toegewenst en wie weet doet de Griekse zon wel veel goeds! In ieder geval RELAX en have fun met klussen.

See you later...

Roos

Hi Bibi,

Een hele fije vakantie!! Geniet ervan!!!

Kom lekker uitgerust terug he meid....
Rust doet wonderen.....

Knuffel Flower

Hoi Bibi,

Ik wou jullie ook nog even een fijne vakantie wensen. Geniet ervan !!! Misschien heb je straks wel een MADE IN GREECE......

Veel liefs Biaggi

Hoi Bibi,

Ik wil je ook een fijne vakantie toe wensen. En ze zeggen als je geen stress hebt dat neem ik dan aan dat je dat niet hebt in de vakantie dat het makkelijker is om zwanger te raken. Want er raken veel vrouwen zwanger in de zomervakantie. Maar dat is echt bewezen. Dus veel succes en geniet ervan.

Heel veel liefs Selma

Ha die Bibi,

Wat lekker op vakantie ben nu in de 2e week na mijn vakantie maar het lijkt alweer een eeuwigheid geleden.Geniet ervan.

Naar welk eiland ga je ik ben dit jaar ook naar Griekenland geweest naar Rhodos en dat was echt super.

Laat je dit nog ff weten?
en wanneer ben je weer terug van vakantie?

groetjes Chili x

Terug
Bovenaan