Op zijn kop staan??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Nog even een vraagje, is de kans dat de zaadjes van de man er weer uit gaan als je na de "klus" snel op staat, of moet je bwv op je kop gaan staan zodat het goed bij je naar binnen kan en je meer kans hebt op bevruchting.????

Hi,

Ik heb wel eens gehoord dat dit inderdaad kan werken. Ik heb het vorige maand ook geprobeerd; hebben in een deuk gelegen maar helaas; ik werd gewoon ongesteld. Wel kun je bv een kussen onder je billen leggen og je benen omhoog doen.

Succes! laat het even weten...
Groet,
Cor

dag lola,
in principe is het niet nodig, de snelste en sterkste zaadjes zwemmen meteen omhoog richting de baarmoeder. Maar het kan nooit kwaad de natuur een handje te helpen, baadt het niet dan schaadt het niet. Dus ga lekker met de benen omhoog! Succes, gr merel.

ik heb dit ook gedaan, na de daad met de benen de lucht in. En ik ben nu zwanger, maar wat is toeval??

Hahahah geweldig ik heb het ook gedaan , want ik had ook es een x gelezen dat ze dan een eindje de goede richting in zwemmen als je met de benen omhoog gaat liggen na een vrijpartij....We hadden in ieder geval veel lol en das ook hel veel waard...of ik zwanger ben dat weet ik nog niet mijn NOD(net geleerd..;))is 6 0f 7 februari...ik laat het je nog wel weten...jij mij ook??Groetjes BB

Terug
Bovenaan