Op zoek naar 40+ers die zwanger zijn.

Hallo allemaal,
Ik ben net 41 jaar en afgelopen woendag had ik een positieve test, spannende tijd dus. Ik ben zwanger van mijn vierde kindje. Bij mij was het de tweede ronde al raak. En tot nog toe geen kwaaltjes behalve zere borsten maar goed het is ook nog wel heel pril.
Zijn er hier nog meer "oudere" dames die zwanger zijn en zin hebben om te kletsen?
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Groetjes Patricia

Hoi, 
Hier nog 1. Ben zwanger van ons 4e kindje en laatste kindje en ben dit jaar 41 geworden.
Mijn eerste kreeg ik op mij 26e en ben er helemaal klaar mee nu.
Fysiek zwaarder dan bij de rest. Tja.. Het lichaam wordt ook ouder natuurlijk.
Ik ben al wel heel ver in de zwangerschap. Jij bent net 4-5 wk ws, ik ben over 4 wk bevallen.
Was het gepland bij jullie? Bij ons wel. We hebben er nog 1 vn 2020. Waren zo verliefd op haar.. Dachten nog 1 laatste keertje.. 
Jongens zijn wat ouder, 15 en 8. Hele goede hulpjes voor hun mama. ❤️ En nu wederom een meisje. We zijn gelukkig zo. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik word deze maand 42 en ben 31 weken zwanger van een dochter. We hebben ook een zoon van 4. Mijn man is 44. De zwangerschap was niet gepland, we zijn wel heel blij dat we straks een dochtertje erbij hebben. Voelt voor mij heel compleet. Zoonlief van 4 leeft ook erg mee, superleuk dat hij het nu zo bewust meemaakt.
Bij de 1e zwangerschap was ik superfit en klom nog met 36 weken en liep met 38weken nog 10 kilometer. Dat zie ik mezelf deze keer niet doen, lol. Ben vorige week gestopt met werken, sindsdien zijn m'n buik en de baby flink gegroeid. Qua kwaaltjes was en is het een andere zwangerschap dan van onze eerste, maar gelukkig niet zwaarder.
Ik ga hierna wel m'n eileiders laten weghalen (wel spannend...). 2 kids is voor ons op deze leeftijd compleet en je hoort dat er bij de sterilisatie van een man toch nog weleens 1 tussendoor glipt.

Dank je?
Het is bij ons wel gepland. Ik heb drie geweldige jongens uit mijn vorige huwlijk en dit wordt mijn eerste kindje met mijn huidige vriend. Wel merk ik dat ik het nu veel spannender vind of het wel goed gaat. De jongste is net 8 geworden dus het is ook wel even geleden. 

Dat je het spannender vindt, herken ik wel. Vind het ook spannender dan bij m'n eerste. Zijn toch iets meer risico's voor zowel jezelf als je kindje als je iets ouder bent.
Gelukkig heb je in tegenstelling tot 8 jaar geleden nu de NIPT en de 13 en 20 weken echo's. 

Hi Patricia,
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben 40 en 8 weken zwanger van mijn eerste (en laatste). Ik vind het enorm spannend moet ik zeggen. Jullie hebben al kinderen dus weten beter wat jullie te wachten staat. Ik ben heel benieuwd hoe ik alles ga beleven. Ook hoe het voelt om een kindje te hebben. Lijkt me heel bijzonder. 

Terug
Bovenaan