Op zoek naar de juiste moment... Beetje onzeker met ovulatietesten

<p>Goedemiddag iedereen, </p><p>Vol goede moed zijn we de volgende ronde begonnen, is nog maar de 2e ronde dus ben soms nog wat onzeker. </p><p>Ik heb nu ovulatietesten gekocht van CB (paarse), deze geven oftewel een lege cirkel aan, een knipperende smiley en een stilstaande smiley. Drie opties dus. </p><p>Vanmorgen kreeg ik een knipperende smiley, is het dan slim om nu elke dag gemeenschap te hebben? Of beter om de dag tot aan de stilstaande smiley? <br />Daarnaast ook, de stilstaande smiley wijst op een piek dus eisprong binnen 24u of 48u, dus best na dit moment ook nog gemeenschap? </p>
 
Ik zou het er inderdaad van nemen nu.

En de volgende ronde misschien alvast een paar dagen voor de eisprong om de dag vrijen. Zaadcellen kunnen namelijk vrij lang overleven in de baarmoeder.
 
We hebben de laatste keer zondagavond gemeenschap gehad, dus ook niet super lang geleden. 
Maar dan gaan we de komende dagen ons best doen :) #fingerscrossed 
Best toch ook een paar dagen na de stilstaande smiley? Want is mijn eisprong hierna pas? 
 
Zou gewoon nu lekker aan de gang gaan nu je knipperende smiley hebt. In principe kun je vanaf morgen weer opnieuw testen tot je statische smiley ziet (piek) en dan zal je ovuleren binnen 24-48 uur.
Ik had gister met dezelfde test van Clear blue nog een leeg cirkeltje en vanochtend ineens piek. Dus blijk ik ineens veel sneller te ovuleren, ook waarschijnlijk binnen 24-48 uur. 
 
Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan