Op zoek naar de mensen die mij zo hebben gesteund in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik weet het nog goed. Sanne is op 16 oktober geboren maar tot zij er was heb ik in het ziekenhuis gelegen met Pre eclampsie.
De twee weken dat ik in het ziekenhuis lag, heb ik mijn verhaal op internet gezet (deze site) en heb ontzettend veel reacties van andere aanstaande moeders gekregen die mij ontzettend gesteund hebben in deze periode.
Ik ben op zoek naar die vrouwen. Dit om te weten hoe het met ze gaat en wil ze graag allemaal nog eens bedanken.

Laat ff weten als dit je bekend voor komt

gr liesbeth

Sorry, je verhaal komt mij niet bekend voor.
Zat je op het oktober 2006 forum dan???
Daar ben ik nl zeer actief geweest todat wij na de bevalling naar een msn forum zijn verhuisd.
Maar ik denk niet dat je van het okt 2006 forum bent want dan had ik het zeker moeten herkennen.

Groetjes m.v. Isabel (11 okt 06)

Hoi Isabel.

16 Oktober  ben ik bevallen van mijn dochter Sanne. Daarvoor lag ik twee weken in het ziekenhuis met een pre eclampsie. Ik kon toevallig internet ontvangen op mijn laptop in het ziekenhuis en heb mijn verhaal op jonge gezinnen gezet. In totaal 84 reacties gekregen. Wat een steun. Ik hoopdan ook de mensen te mogen bedanken die er toen voor mij waren.

Nou, dat je bedoelde 2007, ipv 2006, omdat men je verhaal niet herkende.. Maar ik lees net in een andere topic dat je kindje 14 maanden is, dus 2006 klopt. Maar verder weet ik van niets!

Janine

Hoi Liesbeth,

Vaag komt er iets naar boven drijven...ik was 1 van de moeders van toen.....vrijwel alle moeders zijn gestopt met het forum hier en een hoop zijn er meegegaan naar  de MSN group die opgestart is,dit o.a. omdat daar alles besloten is en hier op het laatst een oma mee zat te schrijven/lezen,daar baalde iedereen zo van vandaar dat we vertrokken zijn.

Maar goed,wij waren toen we zwanger waren erug actief.....vooral de laatste weken van onze zwangerschap steunden wel elkaar zo goed en zo kwaad als we konden.....weet je nog van die appeltaarten waar we elkaar zo lekker mee maakten?

Gaat alles goed met je?

Groetjes,

Gea

Terug
Bovenaan