Op zoek naar een babywalker en kinderstoel....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje op zoek naar een leuke babaywalker en kinderstoel, maar vind het steeds nét niet leuk genoeg..... Weten jullie toevallig nog leuke adresje, websites????

Liefs, Anouk.

Wat is een babywalker?
En vind je de TrippTrapp stoel van Stokke niet leuk? Die heb je in allerlei kleuren.
Ikzelf heb er een tweedehands op de kop kunnen tikken en ik heb alle onderdelen een andere kleur gegeven. Ziet er supergaaf uit.

He nouk,

Als babywalker is die van de vtech erg leuk. Geluiden, kleuren, dieren erg leerzaam ook.
Je kunt ze bij intertoys kopen!!

Groetjes Naomi

Hoi Vixxen,

Een ander woord voor een babywalker is een loopstoel en dat is idd een leuk idee, elk onderdeel een andere kleur. Ik zal het onthouden!

Groetjes, Anouk.

Hoi Naomi,

Je hebt gelijk, V-Tech is erg leuk, dat ik daar nog niet aan gedacht heb.... We hebben er namelijk al veel speelgoed van gekregen. Ik ga meteen even kijken, dank je wel!

Liefs, Anouk.

He nouk

Heb net intertoys even gebeld, maar zij kunnen hem niet meer leveren. Athans bij ons in de buurt, misschien wel bij jullie. Moet je maar even informeren, als die bij jullie nog wel verkocht wordt wil je mij dan even een berichtje doen. Alvast bedankt.

Ik weet dat deze leuk is een vriendin van mij heeft er ook een, ik wil er ook een aanschaffen.
Hoop dat je het kunt vinden en dan hoor ik het wel.

Groetjes Naomi

Hey Naomi,

Ik ga zo direct even bellen, dan laat ik het je zo wel even weten! Liefs.

Terug
Bovenaan