Op zoek naar een nieuw fototoestel

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Onze digitaal fototoestel heeft ons in de steek gelaten. Zoals jullie wel zullen snappen kunnen we niet zonder en gaan we op pad voor een nieuwe. Iemand tips, iemand erg tevreden over haar fototoestel? Laat het me even weten!

x

Wij zijn echt helemaal verliefd op onze camera, we hebben de Casio Exilim. Ondertussen hebben mijn schoonouders en mijn vriendin hem ook. Hij is betaalbaar, handig in gebruik en maakt mooie foto's. Je kunt er ook (korte) filmpjes mee maken. Wij hebben die met 7.2 megapixels, deze is nu ongeveer 120 euro. Je hebt ook al een nieuwere versie met meer mega pixels maar voor je huis tuin en keuken foto's heb je er eigenlijk niet meer nodig. Laat je nog even weten welke het geworden is?

groetjes Linda

wij hebben de canon ixus 60  (ofzoiets) mooie foto's, ook filmpjes zijn van best goede kwaliteit. Mooi klein en handzaam. Je hebt ze nu ook al weer nieuwer en met een mooi kleurtje.
Ik zou wel gaan voor een camera met een SD kaart. Deze zijn vrij goedkoop en vaak hebben nieuwere computers en laptops een speciale opening waar je deze in kunt stoppen, waardoor je geen kabels meer nodig hebt.

groetjes daan

Wij hebben een canon eos 400d en zijn er zeer tevreden over. Het is een digitale spiegelreflexcamera en maakt echt super scherpe foto's!!
Het is wel een wat duurdere camera (vorig jaar gekocht voor 800 euro ongeveer, maar het is zijn geld waard!)

groetjes Maris

Hey hey,

Wij hebben pas de Olympus 850 SW gekocht, dat is die van de reclame die ook onder water kan enzo... Het is echt een leuk toestel met mooie fotos en veel verschillende mogelijkheden. Ook vond ik hem niet overdreven duur, hij was geloof ik 260 euro maar je moet er ook nog een mini sd kaartje bijkopen (tezij je die al hebt)... Sucses met het uitzoeken....

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Wij hebben de Canon Powershot S2 IS en zijn hier helemaal tevreden over.
Heeft een stabelizer erin zitten zodat je ook als je trilhanden hebt toch scherpe foto's kunt maken.
De prijs was 2 jaar gelden rond de E 500.
Hij werkt op batterijen, wordt nu minder aangeraden omdat je die ook steeds nieuwe moet kopen, maar ik vind het wel praktisch want batterijen kun je overal kopen als je een dagje weg bent en de accu als die leeg ik kun je geen foto's meer maken.

Succes met het uitzoeken van je nieuwe camera.

gr Saskia

Terug
Bovenaan