Op zoek naar een nieuwe auto voor 2 kinderstoelen.

<p>Hoihoi </p><p>wij verwachten elk moment ons tweede kindje, dus van het weekend de isofix voor de maxi cosi vast in de auto gezet (achter bijrijder). Ons zoontje van 1,5 heeft een Joie 360 autostoel, ook met isofix, die staat nu achter de bestuurder. <br /><br /></p><p>met als gevolg dat we zelf niet meer genoeg ruimte over hebben om te zitten/rijden. We hebben nu een Seat Ibiza Station, maar zijn dus op zoek naar iets anders. </p><p>We dachten aan een Kia Cee’d, Skoda Octavia, Opel Astra.... uiteraard station. <br />Zijn hier eigenaren van deze modellen die hier ervaring mee hebben (2 kleintjes in kinderstoel met isofix) of met een andere auto waarin dit goed past?</p><p>ik ben benieuwd!</p>
 
Wij hebben in meerdere modellen gereden en gepast of een stoel en maxi cosi erin kan.. Wij hebben voor de Skoda Octavia Kombi gekozen, die heeft veruit de meeste ruimte.. echt een aanrader! Succes met de keuze!
 
Wij hebben een Opel Astra station met 2 kinderstoelen achterin op een base. Voor mij zit het goed (170cm) maar voor mijn man (185 cm) zit het krap.
 
Terug
Bovenaan