Op zoek naar een oma en opa

Hello! Ik ben op zoek naar sites of tips voor een 'wens' oma en opa in de omgeving van Gouda. Kan er zelf niet heel veel over vinden. Ik ben bewust alleenstaand en mijn moeder is overleden. Ik mis voor mijn zoontje het gevoel/idee van een lieve opa en oma om af en toe naar toe te gaan.
Iemand die ideeën heeft?
Liefs Patricia

Googlen op wens grootouders werkt beter, dan wens opa en oma.
Bonus grootouders kan ook.
Succes!

Beste Patricia, wat een mooi idee om te zoeken naar een wens oma en opa. Ik weet zelf niet zo veel hierover en of hier echt organisaties voor zijn. Ik vind het zelf ook lastig om hier iets over te vinden, ik heb ook nog wat zoektermen bedacht die eventueel jou kunnen helpen met gerichte resultaten te vinden:
  1. "surrogaat grootouders Gouda"
  2. "wens opa en oma initiatieven"
  3. "grootouders gezocht Gouda"
  4. "vrijwillige opa en oma Gouda''
  5. "organisatie voor surrogaat grootouders"
  6. "oudere vrijwilligers voor kinderen"
  7. "wens grootouders programma Nederland"
  8. "grootouder projecten voor alleenstaande ouders"
Mogelijk heb je hier iets aan :)

Ik heb ook nog wat artikelen op Oudersvannu gevonden, dat stel je hebt een wens opa of oma gevonden, waar je goed aan moet denken als het gaat om afspraken maken en grenzen aangeven met een opa of oma.

De rol van een opa en oma in de opvoeding:

Tips voor ouders die een oppasoma en -opa hebben:

De 10 geboden voor opa's en oma's (met een knipoog)

Heel veel succes en we horen graag of het goed is gegaan en hoe dit allemaal werkt, mogelijk kunnen we hiermee ook andere ouders helpen die ook een wens oma en opa zoeken!

Groetjes Jetske

Bedankt Jetske! Tot nu toe kan ik nog steeds niet meer vinden dan ik al gevonden heb helaas. In België is dit groter volgens mij, daar vind ik wel sites van.
Er is wel steunouder.nl maar dat is niet zozeer voor grootouders. Maar ik blijf zoeken!

Beste Patricia, ik heb even met de redactie van Oudersvannu.nl gesproken en zij kwamen op dit artikel over een persoonlijk verhaal van Kim en Rob die ook zelf een opa en oma hebben gezocht voor hun kinderen. Mogelijk is dit een inspirerend artikel voor je!

Groetjes Jetske

Terug
Bovenaan