Op zoek naar een stoere en korte jongensnaam!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Wie kan mij helpen????
Wij kunnen er niet uit komen voor een jongensnaam.
Allebei onze namen beginnen met een J en het mag van ons met een J beginnen maar dat hoeft niet per se.
Niet al te hollands en ook niet te extreem apart.

HELP HELP!!!! hebben jullie suggesties!!!!!!!!!!!!!!

Alvast bedankt!

Hoi,

OoK wij zijn nog niet uit  een jongensnaam maar deze vind ik   zoiezo erg leuk,

Jort
Thijs
Bas
Finn
Stan
Steijn
Jens

Succes,
groetjes Nynke  

Hey hallo,

Wij verwachten ook een jongentje en ik vind dit wel een leuke topic!!!
Dus even een reactie van mij en een aantal suggesties...

Boaz
Bent
Thijn
Jorn
Jens
Rens

Noui hopelijk komen er nog meer ideetjes en ben eigenlijk wel benieuwd of jullie er al iets leuks tussen vinden!!! Succes in ieder geval!

Groetjes

Hier nog een aantal suggesties

Jayden
Storm
Devon
Damian
Julian
Bjorn
Jordan

Succes

Hoi,

Nu al een aantal weken verder zijn we er  nog niet uit  !!!!!!!!!!!!!

we hebben nu al wel een aantal suggesties.
Toevallig zei er gisteren iemand tegen   mij de naam Jess voor een jongen en  dan op de engelsen manier uit spreken. dus djess.

Wat is jullie mening over deze naam is het een jongens naam???

groetjes

Hoi,

Als ik eerlijk mijn mening mag zeggen ben ik niet weg van die naam. Maar wij houden meer van hollandse namen. Maar als jij hem mooi vindt dan moet je hem aanhouden. Namen zijn zo persoonlijk. Maar wat is het moeilijk he?? OOk wij zijn nog niet uit over een naam. Mag nu zo langzamerhand toch weleens komen. hahahaha

Succes nog even.
groetjes nynke

een naam zoeken en vinden is heel persoonlijk.
wij hebben er nu eindelijk eentje.
ik twijfelde nog erg over de naam maar heb nu de knoop door gehakt en deze blijft het.
bij iris twijfelde ik ook zo.
mijjn man kwam toen met iris en nu met de jongens naam.
ik twijfelde nog effe en soms nog steeds maar als hij straks aan het kindje is gegeven wen ik er wel aan.

succes met het vinden van de juiste naam.
jess vind ik persoonlijk ook niks. maar zoweiso vind ik een jongens naam erg moeilijk.
groeten petra

Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Wij hebben maar een lijst samengevoegt (van verschillende site's) en zijn daar nu een naam uit aan het zoeken. Totaal 9467 jongens-namen. Dus 1 voor 1 kijken en de leukste blijven over. Dat doet mijn man en ik. En dan voegen wij onze 2 lijsten samen en kijken welke namen we beide leuk vinden en dan (ik geloof nog steeds niet dat ik het zeg) mag mijn man de uiteindelijke naam kiezen (help).
(ik ben vrij dominant, en wilde mijn man er meer bij betrekken en beslissen, dus heb ik gezegt dat hij de naam mag kiezen)

Maar je zegt dat jullie allebei met een J beginnen. Dat is bij mijn schhon broek ook het geval : Hun heten John en Julia. en hun 2 zonen Jeremy en Jason.
Wel engelse namen , maar toch veel vookomend.

Misschien heb je er wat aan. Anders nog veel succes met zoeken. Ik heb nog wel een lijst voor je, hahahahaha.
Wat is het toch moeilijk, puffff

Groetjes Jeanine

Terug
Bovenaan