Op zoek naar een verloskundige of echoscopiste

<p>Dag dames,</p><p> </p><p>ik ben op zoek naar een verloskundige of echoscopiste die ons kan helpen met het kijken naar de echo foto. Wij hebben gisteren een echo gehad en de verloskundige zei ik denk dat het een meisje is, maar ze wist het niet zeker. Maar als we de foto van de nub vergelijken met andere foto’s dan lijkt het echt op een jongetje. Zou iemand ons hierbij kunnen helpen.</p><p> </p><p>groetjes ❤️</p>

Hoi rs, nee ? zijn zo ongeduldig geworden. Hebben met 4 weken weer een afspraak en dan horen we wat het geslacht is. Want ik heb echt sterk t gevoel een meisje maar m'n man echt sterk het gevoel dat het een jongetje is. Als we naar de echo kijken denken we dat het een jongetje is, maar de verloskundige zei ik denk een meisje, dus het is super raar en heb geen geduld meer ??

Google op pretecho bij jou in de buurt. Kost ongeveer 40 euro. Dan nemen ze ook echt de tijd voor je om het geslacht goed te kunnen bepalen. Misschien heb je geluk dat hier iemand op forum je bericht leest, maar de meesten willen zelf een echo uitvoeren om het zeker te kunnen zijn. 

Dit kan vanaf 15 weken zwangerschap.  Is ook een leukere ervaring dan via je verloskundige, tenminste dat vind ik. 

Ik heb al een afspraak staan maar die is pas over 4 weken omdat er verder geen plek was helaas.
maar ben echt heel erg benieuwd 

Ik snap dat je heel benieuwd bent.
maar ik vraag me af of je bij een andere afspraak op kortere termijn dan 4 weken iets anders zal zien. Als er nu geen duidelijkheid gegeven kan worden zal het een dag later ook zo zijn. En dan heb je er ook nog voor betaald. Waarschijnlijk is het iver 4 weken duidelijker. Ik zou gewoon afwachten. 

Terug
Bovenaan