Op zoek naar het muziekje..

Wij hebben de '1-2-3 Baby Tigger and me' van Fisherprice gekregen voor Senne, maar we staan voor een raadsel.. haha. In de beschrijving staat dat er muziek uit zou moeten komen en ook dat er batterijtjes in moeten voor die muziek. Maar waar zit dat muziekje dan?? En waar moeten die batterijen in??

Wij hebben inmiddels al een soort prijsvraag ervan gemaakt en iedereen die op bezoek komt heeft het al geprobeerd te achterhalen, maar helaas..

Hier iemand die het weet?

Groetjes,
Dionne

Wel lekker rustig zonder muziek hihihihi
Ik heb hem wel eens gezien maar ik kan je niet verder helpen. Heb je het wel eens in een winkel nagevraagd waar ze die dingen verkopen?
Ik hoop voor dat er iemand snel  de prijs wint hihihi

groetjes Sonja

Kijk eens naar het uiteinde van de staart.  Deze staat in verbinding met iets wat bij het achterwerk van tigger zit. Vanuit de staart tot aan het achterwerk zit binnenin een kabel. Wellicht dat je daar iets mee kan. Ik weet het niet zeker maar dat lijkt mij de enige mogelijkheid.
Ik heb die tigger namelijk ook maar de muziek doet het niet meer. Tigger ligt hier als decoratie op de babykamer.

Groetjes,

Annemiek

Hoi Annemiek,

Ik vermoed ook dat het ergens in de staart moet zitten, maar er is nergens iets om op te duwen ofzo, waardoor het muziekje aan gaat. Ook geen opening voor de batterijen, waarvan ik zeker weet dat ze erin zitten, want dat staat in de beschrijving. (Handig, er staat wel in welke batterijen je nodig hebt, niet waar en hoe het muziekje aan gaat!)

Die kabel waar jij het over hebt, kun jij die zien omdat de staart stuk is of hoe weet je dat? Bij mij is namelijk geen kabel te zien, de staart en de achterkant zijn wel de enige stukken die enigszins hard zijn.

Hmm.. ik zoek nog even verder.

Groetjes,
Dionne

ik geloof dat de schilpad geluid maakt heb ff gekeken op internet kom hierop uit.

The first one Tigger lies on his belly and his tail goes over him and into a his hind legs. On his tail there is a mirror a scrunchy leaf and ball and a musical green and purple turtle ( all of which keeps baby happy as well as helping the co ordination of her hands) I love it and so does Aimee. It is educational aswell as fun.
The second stage is when the tail detaches and the maturing baby can sit on his back and play with the toys on his tail.
The final stage is just a big cuddley Tigger for baby to cuddle! ahhhh, Although my 9 month old seams to want to bite him!!

Er is niet echt veel te vinden verder over dat ding..
kwam ook verder alleen op de soort bateryen (waar ik overgens nog nooit van ghoord had...)

groetjes sylvia

Voor degene die het wilt weten.. (niet erg interessant als je het ding zelf niet hebt)

Het raadsel is opgelost!

Ik heb ook op internet gezocht, vond allerlei recensies over het ding. Er stond met name in dat het schildpadje inderdaad het geluid maakte en de meeste mensen vonden het super irritant, want het geluid schijnt erg hard te zijn en je kunt het ding niet uitzetten. Maar goed, wij het schildpadje 'geopereerd' en niks kunnen vinden. Toen maar een mailtje gestuurd naar Fisherprice en wat blijkt: In de nieuwe uitgave zit helemaal geen muziekje meer! Voor het gemak hebben ze echter de verpakking nog niet gewijzigd.

Als het muziekje zo irritant was dat de producent het heeft verwijderd, zal ik het vast niet missen!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan