op zoek naar iets...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben op zoek naar iets en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga namelijk de box wegdoen en dan wil ik daar voor in de plaats een tafeltje met stoeltje(s) neerzetten voor justin. Maar waar kan ik die kopen? Of als iemand een ander idee heeft wat ik op die plek neer kan zetten en wat leuk is om mee te spelen....

groetjes mirjam

ZOIETS???

En dan zo'n tafel met stoeltjes bijvoorbeeld:

Bij de Ikea hebben ze zoveel leuke dingen!!!

Groetjes van Marloes

Hoi Mirjam,

Het hangt er natuurlijk erg van af of je plastic wilt of hout maar de Ikea heeft erg leuke plastic tafeltjes met stoelen

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/
categories/departments/childrens_ikea/10436/

groetjes Linda

hoi Mirjam,
zelf vind ik de Mammut serie van Ikea erg leuk.
Zie de site of hier wat plaatjes

Wij zijn er ook naar op zoek, maar helaas zit de Ikea hier echt niet in de buurt! Ik zal es kijken of ze ook thuisbezorgen. Volgens mij wel. Ik vind die meubeltjes ook zo leuk.

Hoi Mirjam,

Wij hebben de mammut serie van Ikea, maar mag ik je als tip geven dat je eens op Marktplaats moet gaan kijken, die spulletjes gaan heel lang mee, en zijn niet kapot te krijgen, op Marktplaats verkopen ze hele leuke setjes voor weinig geld, het is leuk om het nieuw te kopen, maar de Mammut spullen zijn erg goed! Wij hebben  dus een gele  rechthoekige tafel, een blauwe en een rode stoel, en 3 krukjes, groen, oranje en blauw voor 20 euro gekocht!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan