Hoihoi!

Sinds dit jaar woon ik samen met mijn vriend van 22 en zijn dochtertje van bijna 3. Ik ben zelf 21, dus ineens vrij jong ‘moeder’ en ook de enige in mijn omgeving in deze positie. Het lijkt mij heel erg leuk om andere ouders te ontmoeten die een beetje dezelfde leeftijd zijn want het is soms best wel een beetje eenzaam. Daarnaast zou het natuurlijk ook super leuk zijn om iemand te hebben om mee naar de speeltuin of de kinderboerderij te kunnen. Kent iemand toevallig een leuke groep op Facebook of ergens anders? Het is mij nog niet gelukt. Alle tips zijn welkom!! :)

Beste Noaelana, ik kan begrijpen dat het soms wel een beetje eenzaam is als je op een jonge leeftijd bonus moeder bent geworden. Zit het dochtertje van je vriend op de kinderdagopvang? Want daar zou je mogelijk ook andere moeders kunnen ontmoeten, waar je ook playdates mee kan organiseren(met vriendinnetjes van je bonus dochtertje). Zit je bonus dochtertje daarnaast nog op iets van dansen? want daar zou je ook misschien leuke andere moeders kunnen ontmoeten. Verder is het handig om te kijken of je niet al in jouw woonplaats initiatieven hebt voor jonge moeders. Mogelijk zou je daar ook nieuwe moeders kunnen ontmoeten en misschien kunnen jullie met elkaar naar leuke uitjes. Als je nog verdere vragen hoort, dan zin we er voor je!

Terug
Bovenaan