op zoek naar juniorstoel

Hoi,

Ik heb een zoontje van 2 die nu nog in de kinderstoel zit. Maar ik wordt gek van dat ding. Het is er een op wieltjes en mijn zoon duwt zichzelf steeds van de tafel weg (ook al staat ie op de rem). Nu ben ik op zoek naar een juniorstoel. Lijkt op een barkruk, maar dan voor aan de eettafel. Op deze manier kan mijn zoon goed aantafel zitten. De Ikea had er eentje maar die komt wrsl pas over een aantal weken weer in de collectie. Maar ik kan me niet voorstellen dat Ikea de enige winkel is die deze stoelen verkoopt. Ik kan het echter nergens vinden!
Hopelijkkan iemand mij helpen.

Groetjes Yvette
 
Hoi, mijn oudste dochter is nu intussen bijna 2,5j en eet ook niet meer in die grote eetstoel. Wij hebben er gewoon een kussen op gelegd en dat vindt ze fijn en bij oma en opa daar hebben ze van die kussentjes van op de tuinstoelen op de keukenstoel gelegd want daar hangen touwtjes aan die je kan vastbinden aan de stoel.
Ik zou het eens zo proberen en aals het niet lukt dan kan je nog altijd   die juniorstoel kopen.
Groetjes mama van ineke(2,5j) en ellen(7w)
 
hoi,
misschien een rare vraag,maar kan je die stoel niet in een lagere stand zetten,
wy hebben (al drie jaar nu) een prima papa stoel
ook eentje met wieltjes en rem,
maar in vier standen in hoogte,dus is er ook een stand zodat hy niet meer met zyn voetjes op de juiste hoogte zit om zich tegen de tafel af te zetten toch?
werkte by myn zoontjes perfekt,
groetjes,anne
 
dank jullie voor de reacties. Ik heb zijn stoel inderdaad wat lager gezet en het wegduwen is iets minder geworden, maar nog wel aanwezig. Ik ga dus nog steeds op zoek nar zo'n juniorstoel.
Groetjes Vetje
 
Terug
Bovenaan