op zoek naar kado voor aanstaande vader

A

Anoniem

Guest
ik ben op zoek naar een leuk kado voor een aanstaande vader, maar kan geen 1 site vinden die mij op ideeen brengt

Hoi,

Ik heb mijn vriend een horloge gegeven toen onze dochter geboren werd. Daar is de naam en geboortedatum van onze dochter ingegraveerd. Ik vodn het ook moeilijk iets te vinden.
Mijn vriend vond dit erg leuk.

Groetjes, Risje

Hoi,

Ik heb mijn man toen onze zoon geboren is de duplo lego trein gegeven. Mijn man is erg gek van lego en zei altijd als het een jongen is koop ik daar voor de duplo lego trein en als het een meisje is het duplo poppenhuis. Ik heb toen mijn vader gevraagt om dit voor mij te halen als het kindje was geboren. Mijn man had dit niet verwacht en vond het erg leuk.

Groetjes en succes met het bedanken van een leuk kado.

Plat

Ik heb het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gegeven van Kluun. Hierin wordt op grappige wijze verteld wat een man te wachten staat met zijn zwangere vrouw en haar hormonen en de rest wat met de zwangerschap te maken heeft.
Ik heb het zelf ook gelezen en ik vond het heel erg grappig.

Succes ermee!

dat boek heb ik hem gegeven toen ik zwanger was. Is echt een heel leuk, grappig boek (ik heb hem eerst natuurlijk zelf gelezen).
Maar ik wilde iets blijvens geven voor als het kindje geboren was, het horloge was wel geslaagd.
Zelf heb ik een medion hangertje met ketting gekregen daar kwamen dan de foto`s in van de kids.

...ook ik heb dit boek gekocht hahaha, zit het zelf al te lezen echt grappig en herkenbaar..

een leuke draagzak is ook een leuk kado voor de as.vader...

groetjes

Ik heb van de week het boek Vader en Dochters gekocht van Martin Bril, een verzameling columns over zijn twee opgroeiende dochters (dus ja, deze baby is ook een meid :D )
Lief stukje voorin geschreven voor mijn vriend en het viel erg in de smaak.

ook ik heb hem een boekje gegeven toen ik net wist dat ik zwanger was, was net uit.
Zwangerschapsboek voor Mannen.
Erg grappig en ook nuttige tips. Dit is natuurlijk ook door een vader geschreven.
dit mede gekocht omdat mijn vriend voorheen niets wilde weten over eigen kinderen. Toch is ie overstag gegaan..........

Terug
Bovenaan