op zoek naar originele/leuke ideeën voor een 10 dagen pakket!!!!

Hallo meiden,

Wie kan mij helpen? Vriendin van mij gaat binnenkort bevallen en ik wil graag een 10 dagen kraampakket voor haar en haar man samenstellen.
Nu weet ik wel een beetje wat ik er allemaal in zou kunnen doen maar ik ben juist op zoek naar die hele aparte/ originele/ super leuke dingen die een ander niet verzint haha.... zodat ze straks niet van iedereen hetzelfde krijgt. Uiteraard zijn dingen die je zelf in je kraamtijd gemist en of juist enorm gewaardeerd hebt ook welkom.
Ik ben benieuwd!!! Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Liefs
 
Oeeh moeilijk, ik weet nog dat me ma zo kraampakket kreeg van me tante en daar zat een dagboekje bij waar ze dingen in kon schrijven over het kindje
 
oei das moeilijk idd, pff misschien schoentjes ofzo want die geven ze nog niet zo gauw om deze tijd, en misschien toch iets voor de mama/papa dat ze lekker kunnen relaxen.

s6 ermee

liefs
 
Het boek heavy shit, kleertjes groter dan maat 62/68 dit krijg je namelijk heel erg veel. Dus vanaf maatje 74. een dinerbon, boek van baby's eerste jaar of het boek van 0-4 jaar. Speeltjes waar ze wat aan hebben vanaf een maand of drie, knisperboekje, label doekje enz. Hopelijk heb je hier wat aan? Ik kreeg sommige van deze dingen ook en ik merk nu dat ik bijv om kom in kleertjes maat 62/68 en bijna niks heb in 74.

Groetjes Tamjo
 
mijn favoriet was toch wel de door mijn vader gebakken biefstuk :lol:

Die kreeg ik bij de 2e.
Bij de oudste had ik het niet zo, maar in de zw.schap heb ik dat erg gemist, dus op dag 2 stond mijn vader in onze keuken een heeeeerlijke biefstuk voor me bereid.

Misschien heeft je vriendin zoiets ook heel erg gemist? Of broodje filet americain... niet in de mand laten zitten dus ;-)
 
Hoi,

Beetje domme aanvulling misschien, maar wij hebben voor de man van een vriendin een keer een doos condooms erbij in gedrukt. Onder het motto; "na negen maanden mag je weer. Maar doe het wel veilig, anders heb je meteen weer een 'sabbatical'" Maar dat hangt wel een beetje van het soort vriendschap af. En van het soort humor wat je normaal onderling hebt. Ik zou het niet bij iedereen doen

Succes ermee
 
Ik kreeg ook een kraammand van mijn ouders en buiten de cadeautjes voor de kleine zat er ook een lekker biertje voor mijn man in.
En lekkere bodylotion en bonbons voor mij!
Was erg leuk!
 
Mijn man kreeg zo'n pakket voor die dagen.. zoals een frituurknijper dat je dan de poepluiers mee kan pakken... een ziekenhuismasker, wasknijper voor op zijn neus en dan soort dingen...

Lekker roseetje voor mij en andere typische dingen voor mij wat ik in de zwangerschap niet mocht hebben..
 
Terug
Bovenaan