Op zoek naar Supermerel i.v.m. gipse buik

Hoi Merel,

Ik las jouw reactie op het April forum en heb een paar vragen...

Hoe doe je dit dan precies?
Buik / borsten  insmeren met vaseline en dan die rolletjes nat maken en gewoon erop leggen en hard laten worden? Hoe haal je het er dan af? Hoef je geen plastic erachter te doen of iets dergelijks?
Het lijkt me ontzettend leuk om nog te gaan maken.
Hoeveel rolletjes van dat gipsverband heb je dan ongeveer nodig?

Alvast bedankt voor je reactie!
grt Dees

Hoi Dees,

Zag jouw berichtje en omdat ik er veel plezier aan heb beleefd om dit met een vriendin te doen dacht ik, kom laat ik eens reageren.

Zelf heb ik het gipsverband gehaald bij de apotheek, heb 4 rolletjes gehaald (ongeveer 3m per stuk en 10 cm breed) heb eerst mijn buik en borsten goed ingesmeerd met vaseline (cellofaanfolie voor eten kan ook wel, maar ik vond dit handiger) we hebben toen het verband in stukjes van ongeveer 30 a 40 cm geknipt om het handelbaar te houden. toen het verband door het water gehaald en ben bovenaan mijn buik begonnen (ligt het al een beetje "vaster" dan dat je onderaan begint en het wegglijd) eerst mijn buik gedaan en daarna door naar mijn borsten. Toen het goed hard was kon ik mij door voorzichtig te bewegen uit het "harnasje"wurmen. Het resultaat is erg leuk geworden..... (scheef omdat mijn dondersteen aan mijn linkerkant ligt en daar duidelijk een bult is te zien....)

Succes

Terug
Bovenaan