op zoek naar vriendinnen

A

Anoniem

Guest
oke het is niet echt een discussie, het is mischien een beetje raar gezegd , maar ik ben op zoek naar vriendinnen , ja ook ik heb vriendinnen , maar geen vriendinnen die ook een kleintje hebben , waarmee je dingen kan delen , of vragen of samen doen met natuurlijk de kinderen .
Dat is echt wat ik zoek en nou ja ook niet mis , want ik weet niet hoe het is om zo een vriendin of vriendinnen te hebben.

Toch ben ik ook een beetje geisoleerd geraakt van mensen ,en dan bedoel ik ook meiden , ik werkte achter de bar in een club , waar ik heel veel leuke mensen heb leren kennen , en bevriend mee bent geraakt , maar je merkt toch dat het verwatert als je een kleine heb , ook zou ik sneller op pad gaan , met iemand met kinderen , klinkt wel een beetje triest niet , maar ik denk dat ik dat nog mis in mijn toch al chaotisch leven ,

Dus dames van mijn leeftijd 25 maar ook ouder of jonger , Ik Sarina ben op zoek naar vriendinnen om dingen te delen , en mischien om een leuke vriendschap op te bouwen , wie o wie ]

Ik kijk uit naar jullie reakties

tot typs

groetjes Sarina

Er worden hier geregelt leuke dingen gedaan met een hele bubs van het forum.. Sluit dan gerust aan!

Vriendschap kun je nooit zo van te voren zoeken/vinden,.. het onstaat vaak gewoon spontaan bij een simpele ontmoeting!

Dus enjoye the club next time!!
Hou het in de gaten!

Esmé mv Kay

Hoi,

Ik herken het wel een beetje. Ook ik ben de eerste in onze vriendengroep en idd bij ons verwatert het ook een beejte. Erg jammer. Maar ik ga ook nog weleens mee naar zo'n forumdag en  dat is idd erg gezellig. Dus kom ook gewoon de volgende keer en wie weet of er een mooie vriendschap van komt.

Gr. Natasja mv Jamie

Hallo,

Zo'n forumdag is inderdaad een leuk idee om heen te gaan. Moet ik zelf ook nog steeds doen. (schaam schaam). Maar ik snap je probleem wel. Ook ik ben de enige met een klein kindje binnen de vriendengroep en dat is ooit best moeilijk. Nou moet ik zeggen dat ik heel lieve vriendinnen heb die nog steeds leuke dingen met me doen maar het is ook wel eens leuk om met een vriendin en nog een kleine uk iets te gaan doen.
Waar kom je vandaan als ik vragen mag?? Anders wil ik gerust een keer iets af spreken ofzo en klikt het niet dan zijn we zo weer weg haha. Maar ik ben niet zo'n held in auto rijden dus het moet niet te ver weg zijn. En misschien is zo'n forum dag dan dus ook minder eng omdat je niet bij 1 persoon hoeft te blijven snappie?
Ik weet niet of je verder nog andere tips wil maar ik ga sinds kort peuterzwemmen en ik heb er nog geen vriendinnen aan overgehouden (ben ook pas 2x geweest) maar bij zoiets zou je dus ook vriendschappen kunnen beginnen, of hoe zeg je dat?
Je zult het wel snappen denk ik.
Veel succes in ieder geval..... Hoe heet je kindje eigenlijk en hoe oud is hij/zij ? Of ben ik nu zo lang niet op het forum geweest dat ik dit ook al gemist heb??

Groetjes Kirsten mv Tyche

Ik herken je verhaal in zoverre dat ik ook de enige ben met een kleine in de kennisen-wereld.En dat vindt ik soms heel erg balen. Vrienden van me heben kinderen die al op de basisschool zitten en nog 1 heeft kinderen die al puberen. Kom ik aan met mijn trotse verhalen....hi hi hi.
Maar ik had vroeger ook een goede baan, lekker zelfstandig en vooral heel veel weg en sinds de kleine er is, is mijn wereld erg beperkt geworden. Ik heb bewust gekozen ervoor om thuis te blijven tot hij naar school gaat. Maar ja... tis soms ook wel eens eenzaam.
Maar ik ga binnenkort ook naar een forummeeting en als je kleintje op de peuterspeelzaal zit dan ken je zo een heleboel andere mensen.

Enne... bij alle vragen of of als je wat leuks meemaakt: het forum hier is er voor je!!

liefs
di silva

er is een forumdag op 5 april in amersfoort, dus kom je ook???

Liefs sandra

Waar woon je? (of heb ik niet goed gelezen!)
Snap je verhaal prima! enne t klinkt niet triest hoor! hahaha

Liefs L81 (najaarsforum!)

Terug
Bovenaan