Op zoek naar wit/roze nijntje mutsje!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Wie o wie kan mij helpen aan een wit mutsje met roze Nijntjes erop?

Het is bij Prenatal te koop geweest, maar was afgelopen week uitverkocht en nu blijken ze uit de collectie.  Ik heb tig Prenatal winkels gebeld, maar helaas zonder resultaat.

Heeft iemand er toevallig een over o.i.d. ? Ik wil er uiteraard voor betalen.
We hebben nl ook al zo'n pakje en bijpassende slofjes. Ook bij het roze jasje staat het leuk, dus wil het graag compleet hebben.

Ik ben telefonisch bereikbaar onder telnr: 0318-61 05 89 of per mail:degirafjes@tiscali.nl  

Hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes van natasja uit Ede.

Hoi Natasja,

Ik heb net even snel voor je op marktplaats gezocht!
En daar vond ik er drie met roze (wel 2 verschillende) 1 van de 3 was zelfs nog nieuw!
Ik heb gezocht onder nijntje mutsje!
Misschien dat je daar wat aan hebt!

Groetjes Sandra

Wat toevallig, ik heb net ook voor je op marktplaats gekeken.
Ga naar babykleertjes maat 50 en toets dan Nijntje in.
Ik heb er ook 3 gespot.
Succes, hopelijk zit de muts erbij die jij zoekt.

Groetjes Rene, mv Isabel

Hoi Sandra en Renee,

Bedankt voor jullie reacties! Ik had mijn vraag i.d.d. ook op marktplaats gezet, wist helemaal niet dat je 'uitgebreid' kon zoeken. Ik kreeg een mail als reactie op mijn geplaatste advertentie dat ze i.d.d. op marktplaats zo 1 was tegengekomen. Ik heb gereageerd en het is degene die ik zoek!!! Dus ben helemaal happy, ik mag 'm overnemen

Bedankt voor het meedenken! Ik vind het echt gaaf om nu het pakje compleet te hebben. Eerste pakje na de geboorte is toch speciaal...!

Greets en succes met jullie zwangerschap.
Natasja.

Dit vind ik nou een leuk berichtje, hier word ik vrolijk van! Watlief van de  dames dat ze dit opgezocht hebben!

Famke 151

hallo ik heb een roze nijntje mutsje ligen en ook luijerhemjes mijn kleinen pas ze niet meer wil je ze hoor ik het wel mailme maar realnuit@hotmail.com gr antoinette

Terug
Bovenaan