op zoek naar


Hallo

Ik ben op zoek naar ouders van kindjes die het leuk vinden om hun kindje op de foto te laten zetten door mij. Ik ben namelijk bezig met een fotocursus voor kinderen hiervoor heb ik al een  kinderfotocursus gedaan maar dit is het vervolg.  Het lijkt me erg leuk  om bij  een keer andere kindjes dan mijn eigen dochter neefje en nichtje op de foto te zetten. Deze ken ik namelijk heel goed en dan zie niet zo goed wat er echt leuk is en wat ik leuk vind.   Dat gaat beter bij andere kindjes  waar je geen hechte band mee hebt.
Ik doe de vervolg  cursus om meer ervaring op te doen en hopelijk een goed  strat te hebben om  een opleiding te doen in fotografie. Ik ben dus op zoek naar kindjes  in verschillende leeftijdsklasse het maakt niet echt uit. Kinderen zijn immers altijd leuk om op de foto te zetten.  Lijkt het je wat laat het even weten mij lijkt het leuk erg leuk om een fotosessie te maken van jullie kindjes.
groetjes auriske  
 
onze dochter wordt over 3 weken 2 jaar. en het lijkt ons erg leuk als van haar foto's gemaakt worden.

Misschien ook leuk voor een kerst kaart, ja ik ben er vroeg bij.

Je kunt me mailen op ljwijers@planet.nl

Groetjes

Hetty
 
Hoi Auriske,

Misschien makkelijk te vermelden in welke regio je zoekt/zit, ik zou  de kids op de foto willen zetten door jou maar wil niet het hele land door crossen....

Succes met je cursus.
 
Terug
Bovenaan