op zoek naareen s.o.s ketting

hallo allemaal,

kan iemand mij helpen aan een adres of internetsite die s.o.s kettingen heeft.
polsbandjes zijn genoeg te krijgen maar vroeger had ik een zilveren ketting met hanger en als je die opendraaide dan zat er een papiertje in met gegevens.
ben al bij veel juwelieren en babyzaken geweest maar die hebben het niet.
wie kan mij helpen?
 
hallo romy, ik weet helaas niet waar je de sos kettingen kunt kopen, maar ik heb wel een adresje voor identiteitsplaatjes (van die plaatjes die soldaten ook altijd hebben in films) misschien heb je daar iets aan? Kijk op www.tagcompany.nl
Wij hebben ze hier ook besteld, bestellen en levering gingen prima. Je kunt eventueel hierop ook nog tekst kwijt over allergie of zo. Misschien heb je hier iets aan?
 
Hoi hoi,

Op de zwarte markt in Beverwijk maken ze van die S.O.S kettingen.

Weet niet of je bekend bent in de hoek van Beverwijk en zwarte markt?

Groetjes Wendy
 
quote: romy4 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2005 09:13:34'));

hallo allemaal,

kan iemand mij helpen aan een adres of internetsite die s.o.s kettingen heeft.
polsbandjes zijn genoeg te krijgen maar vroeger had ik een zilveren ketting met hanger en als je die opendraaide dan zat er een papiertje in met gegevens.
ben al bij veel juwelieren en babyzaken geweest maar die hebben het niet.
wie kan mij helpen?



bedankt allemaal,
het ziet er naar uit dat het toch die legers.o.splaatjes gaan worden.
bij de anwb hellaas niets en tja aan gezien ik in zeeland woon is beverwijk een beetje ver.
maar die internetsites waren perfect.
maar mocht er nu toch nog iemand zijn die misschien toch weet waar die andere hangers zijn te verkrijgen dan hou ik me aanbevolen.
maar in ieder geval bedankt voor de reacties
 
Terug
Bovenaan