Op zwangerschapsyoga...

Hai meiden, ik heb me ingeschreven voor een cursus zwangerschapsyoga, die verder gaat dan alleen het zweverige gedoe....
Deze gaat inhoudelijk in op wat ons te wachten staat m.b.t. de bevalling en hoe ermee om te gaan, en ook hoe je je kind kan masseren na de bevalling... etc.
Ik ben er blij mee, volgende week woensdag ga ik van start. Leer ik ook anderen kennen, die rond dezelfde tijd moeten bevallen... in Den Haag, Leidschenveen. Er is nog plek vrij....
Kom je uit die omgeving en heb je zin en behoefte om je voorte bereiden net als ik? Dan geef ik je de website van haar door....
Doen jullie ook iets aan een cursus?
Ben benieuwd.
Liefs Frederique

Leuk hoor,dit is mn 3de zwangerschap en heb nog nooit iets gedaan ofzo.heb er zelf geen zin in.
en bevallen was ik ook niet echt bang voor.
maar ieder zijn keuzes toch
liefs jootje

ik heb er ook niet veel zin in en nu mijn 4e zwangerschap helemaal niet meer ;-)
maar denk wel is dat het goed zou zijn, sowieso tussen die gasten iets voor jezelf en ontspannen maar weetje vaak 1 partneravond nou geloof me mijn man gaat dan echt niet mee.. vind ie vreselijk

Ik ga al een paar weken naar gym. ben heel blij dat ik het gedaan heb, vind het heel fijn om ervaringen te delen. Mijn vriendinnen zijn er nog niet zo mee bezig en vind het fijn om toch ook andere te leren kennen.

Waar doe je dat? Als je de website even wil doorgeven kijk ik er ook even naar. Ben wel al aan het gymen, maar vind het meer theorie dan beweging.

Iris

ik heb yoga de vorige keer gedaan maar het koste zoveel energie om daar te komen voor mij dat ik niet veel meekreeg
daarom deze keer niks
overleven is nu nr 1
had graag gezwommen

Hoi ik doe al een paar weken zwangerschapsgym en vind het prettig. Is mijn eerste en dan is het wel fijn om wat dingen te horen.
Kan mij voorstellen mensen die al kinderen hebben, het wel weten allemaal

Succes met je cursus. Wel laat trouwens. HIer zijn de yoga cursussen al rond de 20 weken gestart

yvonne

Terug
Bovenaan