Opa en Oma zijn weg!

hallo mijn ouders zijn al weg!
Wij hebben super dagen hadmen Juliaan vond hun geweldig hij heeft veel gelachen en gespeld.
Ik vond heel bijzonder dat hun hier waren.

Nu beging het echte werk hier ,ik moet een baan zoeken Juliaan opvang regelen enz enz enz.
Hoe gaat het met jullie kindtjes?Juliaaan is super vrolijk en sterk,hij is aan het kruipen en wij hebben trap-rekken jajajaj NU AL !

wij hebben vandaag een super leuk bad-stoeltje gekocht bij intertoys in aanbieding.hij is super sterk en kan amper in bad vasthouden en wassen puffff.ok hopelijk gaat super goed met jullie en kindtjes en IK BEN WEER OM TE KLETSSEN jajajja.
Liefs Emi

Gezellig dat je er weer bent had je al gemist!!
Wat fijn dat jullie zo'n super tijd hebben gehad maar wat jammer dat er een eind aan is gekomen!
Maar deze 3 weken zitten in je hart en gaan er nooit meer uit je kunt er mooi op terug kijken!
Leuk he zo'n bed zitje hier heb ik er ook 1 via marktplaats 3,- koopje dus maar super gemakkelijk
En kruipen oooh wat leuk kijk er zo naar uit dat jochem dat ook gaat doen zo gezellig haha komt allemaal vanzelf.

Liefs louise

Wat fijn dat je een leuke tijd hebt gehad met je ouders!
Voor hun ook heel erg leuk dat juliaan niet eenkennig is en lekker met ze heeft gespeeld en gelachen!
Hoe was de doop?
Die traphekjes heb je wel nodig als ze gaan kruipen ja.
Wat voor werk ben je naar op zoek? wil je volledig gaan werken of part-time?
Heb je het bad-stoeltje ondertussen al uitgeprobeerd??
Fijn dat er weer bent!
Liefs MJ

hola emi, que bueno que pasaste tan rico con tu familia. zet je nofg fotos op facebook van de doop, is het nog gelukt met de schoentjes. wat fijn dat ze er waren wat ga je ze nu missen zeg. en id wat voor werk ga je zoeken?

Terug
Bovenaan